۸۷۸۸۴۱
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پانادیچ: پرسپولیس پاسخ ما را نمی‌دهد

مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: وقتی بعد از این همه تلاش، باشگاه پرسپولبیس پاسخی به نامه‌های ما نمی‌دهد واقعا غمگین و دلسرد می‌شویم چرا که این پاسخ زحمات ما نیست.

خبرگزاری فارس: ایگور پانادیچ در خصوص آخرین وضعیت مطالبات مربیان کروات تیم پرسپولیس و شایعه حضور برادرش به عنوان سرمربی در این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: چند روزی است که صحبت از حضور آندره پانادیچ برادر شما به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شود. شما این مسئله را تائید می‌کنید؟

درباره برادرم باید از خودش بپرسید چرا که او این روزها کرواسی نیست و من اطلاع زیادی از او ندارم. حدود یک هفته است که آندره خارج از کرواسی است و برای سپری کردن تعطیلات به سفر رفته و من واقعا از او بی‌اطلاع هستم.

فارس: چند روز قبل یک تصویر از چت شما با یکی از هواداران در فضای مجازی منتشر شد که در آن از قول شما آمده بود عرب،‌ نبی و کاشانی باعث جدایی کادر فنی کروات پرسپولیس شدند. این مسئله را تائید می‌کنید؟

من هم این تصویر را دیدم اما واقعا چتی که از من منتشر شده ساختگی و دروغ است. من هیچ گاه چنین حرفی نزدم و این صفحه منتشر شده واقعی نیست. از این مسائل برای من زیاد از ایران می‌فرستند اما این چت‌ها دروغ است و من هرگز چنین حرفی نزدم.این کارها از سوی افراد نادرست انجام می‌شود اما قاطعانه می‌گویم چنین چتی از سوی من واقعیت ندارد و برای کسانی که این مسئله را مطرح کردند، متاسفم.

* فارس: برانکو قرار است به الاهلی عربستان برود. شما هم در این تجربه جدید او را همراهی می‌کنید؟

درباره همکاری با برانکو باید بگویم من همواره در کادر فنی برانکو در این سال‌ها بودم و مطمئنا با این روش با همکاری با او ادامه خواهم دادم حالا چه قرار باشد به عربستان برویم و چه قرار باشد به هر کشور دیگری سفر کنم. با این همه تصمیم نهایی را درباره همکاری با هم برانکو می‌گیرد. و هر چه او تصمیم بگیرد همان خواهد شد. من به تصمیم برانکو احترام می‌گذارم و هر چه او بگوید در کنارش خواهم بود.

* چند روزی است از اولتیماتوم شما به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گذشته و به نظر می‌رسد هنوز پولی به شما داده نشده است.

من واقعا متاسفم که مسئولان پرسپولیس این گونه رفتار می‌کنند و نمی‌دانم چه باید بگویم. برای گرفتن مطالبات‌مان گیج و مبهوت هستیم چرا که هیچ کسی از باشگاه با ما برای پرداخت مطالبات تماس نگرفته است. این مسائل برای من واقعا عجیب است. در چند وقت اخیر من سه نامه رسمی به باشگاه دادم اما هیچ کسی پاسخی به نامه‌های من نداده است. وقتی بعد از این همه زحمت و تلاش برای پرسپولیس که با کسب جام‌های مختلف همراه بود به نامه‌های ما پاسخ نمی‌دهند واقعا دلسرد و غمگین می‌شویم چرا که پاسخ زحمات ما این نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      پاسخ زحمات شما؟ اون برانکوی کثیف کاش هیچ جامی برای پرسپولیس نمیاوردوبانامردی وکثافتکاری دست باشگاه وهواداراروتوپوست گردونمیزاشت.تووارباب نامردت که قصدادامه کارونداشتیدغلط کردیدبرنامه ولیست دادیدکه فکرکنن به قراردادهاتون احترام میزاریدنه اینکه باکثافتکاری بریدواین دردسربی مربی بودنوبراتیم بجابزارید.

      پاسخ ها

      • پرس پولیس

        بی چشمورو

      • بدون نام

        جامو شما نگرفتین، بازیکنها گرفتن. شما کنار گود بودین. بازیکنها بودن که لنگش کردن. کرواتهای متوهم اگه راست میگین با الاهلی جام بگیرین. فقط یکی کافیه. بعید میدونم آفتاب داغ عربستانو تو سال بعد ببینید. چون با اردنگی میندازنتون بیرون. دم از مردونگی نزنید که نامردی از سر و روتون میباره. ایشالله هیچوقت
        دیگه پاتون به این مملکت باز نشه.

    • بدون نام

      آقای پانادیچ ما طرفداران تیم بزرگ پرسپولیس از شما معذرت می خواهیم و از شما بابت تمام زحماتی که کشیدید متشکریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا معذرت خواهی .

    • ۳۳

      عرب بی شرف داری چه بلایی سر پرسپولیس میاری.

    • رضا محمدی

      برانکوی اشغال بگیر اون جامها رو با خودت ببر .اصلا نمیخوایم سه قهرمانی ما ثبت بشه .خیلی نامردین شما .این همه حمایت کردیم اما شما اینجوری جواب ما رو دادین

    • بدون نام

      من به عنوان یه هوادار ارتش سرخ از اقای برانکو وتمام کادر فنی به خاطر زحماتتون تشکر میکنم وصحبتم با اقای عرب ومسعولین پرسپولیس اینه که شماها با این کارای کثیفتون دارین به تیم لطمه می زنید و هواداران رو ناراضی وعصبی میکنید و میخوام بگم چه شما و چه کسانی که اینده میان به این تیم بزرگ سعی نکنید با دروغ و کلاهبرداری تیمو اداره کنید شما ها دارین به بازیکنانی مثل انصاری بیرانوند وعلیپور هم بی احترامی میکنین اونا دوس دارن برن تو تیمای خارجی خب رضایت بدین برن برای پیشرفت زورکی که نمیشه بازیکنو نگه داشت بس کنید دیگه با این کارای مسخره تون

    • وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

      وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

    • مصطفی

      باشگاه درگیر انتخاب سرمربی جدید گرفتن بازیکن شروع تمرینات تیمها پرداخت مطالبات بازیکنان و راضی کردنشون جهت موندن در پرسپولیسه ، اگر آقای برانکو و کادرش واقعا ذره ای پرسپولیس و هوادارانش رو دوست دارند بخاطر چهار سال حمایتی که شدن ، یک مقدار به باشگاه فرصت بدن ، الان بدترین زمان واسه فکر کردن گرفتن مطالبات هستش

    • رضا

      ای خدا لنگیارو

    • رضا

      هررررررچی برانکو بگه خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج