۹۱۷۷۳۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کالدرون تا الان باید پرسپولیس را می‌شناخت!

کارشناس فوتبال ایران گفت: کالدرون در تفکرات خودش و برنامه‌هایی که به تیم می‌دهد باید قویتر عمل کند. او نباید مشکلات را به گردن بازیکنان بیندازد.

خبرگزاری مهر: فرزاد آشوبی در خصوص صحبت‌های گابریل کالدرون مبنی بر اینکه نباید تمام مشکلات پرسپولیس را گردن جونیور مهاجم برزیلی این تیم انداخت گفت: من فکر می‌کنم برای اینکه راجع به جونیور بخواهیم به جمع بندی برسیم باید به او فرصت بدهیم و حق با آقای کالدرون است، اما درباره شیوه بازی‌های این تیم که منجر به سه شکست و سه پیروزی در شش بازی شده است باید سرمربی تیم فکری اساسی کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره سیستم بازی پرسپولیس در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر افزود: درباره روش فنی آقای کالدرون باید بگویم بهتر است ایشان توپ را به زمین بازیکن نیندازد. تیمی که می‌خواهد به گل برسد باید ایده هایش را تبدیل به روش فنی قابل اطمینان کند تا بتواند موفق شود.

وی ادامه داد: من تنها یک بازی دیدم که این تیم ایده مشخص داشت. در بازی با شهر خودرو بود که پرسپولیس خوب بازی کرد، اما برنامه‌ای در سیستم بازی اش وجود نداشت. کالدرون باید در همین چندماه فرصت پیدا می‌کرد و تیمش را می‌شناخت. کالدرون در تفکرات خودش و برنامه‌هایی که به تیم می‌دهد باید قویتر عمل کند.

آشوبی در خصوص شانس پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی افزود: پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد و کاملا هم توان تکرار قهرمانی‌های متوالی اش را دارد، اما این موضوع برای موفقیت کافی نیست. کالدرون باید برنامه داشته باشد. پرسپولیس در بازی با شهر خودرو خیلی خوب ضد حمله می‌زد و توپ را با سرعت بسیار بالا از دفاع به حمله منتقل می‌کرد، اما برنامه‌ای برای رسیدن به گل وجود نداشت. اگر آقای کالدرون بتواند ایده هایش را با برنامه فنی صحیح در زمین مسابقه پیاده کند می‌تواند تیم را به موفقیت برساند.

وی درباره بازی‌های پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر یاداور شد: من معتقد نیستم که پرسپولیس فقط با مدعیان قهرمانی بازی کرده است. ضمن اینکه پرسپولیس در مقابل تیم‌هایی هم که مدعی نیستند با حداقل گل توانسته بازی‌ها را به نفع خودش تمام کند. این نشان می‌دهد پرسپولیس نیاز به تفکرات متفاوتی نسبت به وضعیت فعلی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که میگویم پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد جزئ ماموریت ناتمام آقایان اینقدر این روند ادامه میاید تا سپاهان و تراکتور حاشیه امنیت پیدا کنند کالدرون یک سر قرار دادش در سازمان لیگ و وزارت ورزش،بسته شده همانجایی که جوایز نقدی afcرا به پرسپولیس ندادند تا نتواند برانکو را حفظ کند

    • بدون نام

      مشکل لنگ نبود فعانی است از رفتن فغانی لنگ سخت ضربه خورد

    • بدون نام

      آشوبی پرسپولیسی محسوب نمی شود لذا نباید در مورد پرسپولیس و کالدرون نظر بدهد. ضمنا آشوبی با چه کارنامه ای از کالدرون انتقاد می کند. کالدرون سابقه بازی در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ را یدک میکشد و قبلا در باشگاههای معتبری سرمربی بوده است. باید به او فرصت بیشتری داد.مطمئنا او خودش را پیدا خواهد کرد.

      پاسخ ها

      • خان

        عجب درست اگرمثل تیم رقیب میخواست ۱۰نفرجوانودورهم جمع کنه وتیم داری کنه چی میگفتی باباجمع کن این حرفاچیه،یه لقمه چرب ونرم وگرم واماده گذاشتن دستش نمیتونه بزارش داخل دهنش،میگی زمان بدیم.زمان بدیم که ۱۵باخت دیگه بیاره.این کچل کودن.

    • خان

      کالدرون گاوچرونی بیش نیست،الان هم اومده توگاوداری عبده مشغوله،دروتخته جور،جوره،اصلن بگه تیم چیه،مربی چیه،یه کله پوکیه،که گوشوگذاشته دست ۴تاکله پوکترازخودش،هرچی اونامیگه،اینهم،عین دستگاه میندازه بیرون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج