۱۲۷۳۳۸۱
۱۱۰۵
۱۱۰۵
پ

پاتر: لایق برد در این دیدار نبودیم!

سرمربی تیم چلسی معتقد است که تیمش مقابل فارست از سطح فنی مورد انتظار پایین تر بود و استحقاق برد را نداشت.پاتر: لایق برد در این دیدار نبودیم!

ورزش سه: سرمربی تیم چلسی معتقد است که تیمش مقابل فارست از سطح فنی مورد انتظار پایین تر بود و استحقاق برد را نداشت.پاتر: لایق برد در این دیدار نبودیم!

 چلسی در ادامه روند نتیجه گیری پرنوسان خود امشب با تساوی یک بر یک مقابل ناتینگهام فارست قعر جدولی متوقف شد. گراهام پاتر در مورد عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: "با یک تیم آماده بازی داشتیم که در نیمه دوم ما را کاملا تحت فشار قرار داد. سطح عملکرد ما به قدری خوب نبود که بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. به نظرم کسب پیروزی در این دیدار ناعادلانه بود چون پایین‌تر از حد انتظار بودیم."

او با تاکید به این نکته که تیمش مستحق برد در این دیدار نبود افزود: "در زمان‌هایی از بازی کنترل کار از دست ما خارج شد و در بعضی از نبردهای تن به تن شکست خوردیم. البته برای خروج از این شرایط تلاش کردیم و به طور کلی بازی سختی مقابل تیم خوب فارست بود. عملکرد تیم در ۹۰ دقیقه ناامید کننده بود و به نظرم لایق برد نبودیم. باید صادق باشیم و برای پیشرفت تلاش کنیم. "

سرمربی چلسی ترجیح داد اطلاعات خاصی از روند نقل و انتقالاتی تیمش در مارکت زمستانی بروز ندهد. او در پاسخ به سوالی در این مورد گفت: "ترجیح می دهم تا زمانی که یک قرارداد به صورت رسمی امضا نشده باشد، در مورد آن صحبت نکنم. تمرکز فعلی من روی تیم و بازی است."

پاتر در مورد شانس تیمش برای قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست جدول گفت: "باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم راه طولانی و سختی در پیش داریم و تلاش می کنیم تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم. به نظرم فکر کردن به اتفاقاتی که قرار است در ۵ ماه آینده رخ دهد، اشتباه است. باید ثبات بیشتری داشته باشیم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج