adexo3
۱۲۹۸۰۵۸
۱۱۷۱
۱۱۷۱
پ

رپورتاژ آگهی

شرایط کنسلی بلیط هواپیما خارجی

استرداد بلیط خارجی، یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از توریست‌ها، دانشجویان خارج از کشور و سایر افرادی است که به دلایل مختلف سفرهای بین المللی را تجربه می کنند. در این مطلب کوتاه قصد داریم به تمام پرسش های شما درباره شرایط کنسلی بلیط هواپیما خارجی پاسخ بدهیم.

استرداد بلیط خارجی، یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از توریست‌ها، دانشجویان خارج از کشور و سایر افرادی است که به دلایل مختلف سفرهای بین المللی را تجربه می کنند. آیا کنسلی بلیط هواپیما خارجی شرایط خاصی دارد؟ چگونه می توان بلیط را کنسل کرد؟ کدام بلیط ها قابل کنسلی هستند؟ آیا قوانین و مقرارت کنسلی بلیط هواپیما خارجی برای تمام ایرلاین ها یکسان است؟ در این مطلب کوتاه قصد داریم به تمام پرسش های شما درباره شرایط کنسلی بلیط هواپیما خارجی پاسخ بدهیم.

چگونه می توان بلیط را کنسل کرد؟

استرداد بلیط خارجی تفاوتی با کنسلی بلیط های داخلی ندارد. شما می‌توانید بلیط پرواز خارجی را به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی کنسل کنید. البته مقدار وجه نقدی که به حسابتان باز می‌گردد تا حد زیادی به زمان پرواز بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید بلیط قوانین و مقرارت کنسلی بلیط هواپیما خارجی را مطالعه کنید. اگر بلیط پرواز خارجی را از سایت فلای تودی خریداری کرده باشید، می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید و بلیط خود را کنسل کنید. البته راه راحت تر برای استرداد و کنسلی بلیط خارجی مراجعه به سایت است. شما می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید  و  در کمتر از چند دقیقه به راحتی بلیط خود را به صورت آنلاین کنسل کنید.

شرایط کنسلی بلیط هواپیما خارجی

کدام بلیط ها قابل کنسلی هستند؟

شما می‌توانید تمامی بلیط ‌های سیستمی را در هر زمانی و به راحتی کنسل کنید. کنسلی بلیط های سیستمی هیچ محدودیتی ندارد. البته مقدار وجه نقدی که به حسابتان باز می گردد به زمان کنسلی بستگی دارد. هرچه دیرتر اقدام به استرداد بلیط خارجی کنید، متحمل جریمه بیشتری می‌شوید. اما کنسلی بلیط چارتری یا بلیط های لحظه آخری در پرواز های خارجی ممکن است دشوار و در مواردی غیر ممکن باشد. برای اطلاع از امکان کنسلی بلیط چارتری پرواز خارجی باید با پشتیبانی سایت خرید بلیط و یا ایرلاین مربوط تماس بگیرید. لازم به ذکر است که بهترین زمان برای خرید بلیط پرواز های خارجی حداقل دو ماه قبل از زمان سفر است و خرید بلیط لحظه آخری برای سفرهای بین المللی معمولا پیشنهاد خوبی نیست.

شرایط کنسلی بلیط‌های رفت و برگشت

خرید بلیط رفت و برگشت به خصوص در پروازهای خارجی می‌تواند هزینه سفر را تا حد زیادی کاهش دهد. اما از طرفی باید به این نکته توجه داشته باشید که جریمه کنسلی بلیط هواپیما برای مسافرانی که بلیط رفت و برگشت تهیه کردند، بیشتر است. شما قصد دارید دو بلیط را کنسل کنید و این موضوع باعث می‌شود هزینه بیشتری بپردازید. به طور کلی سعی کنید قبل از خرید بلیط رفت و برگشت پروازهای خارجی، قوانین و مقرارت کنسلی بلیط هواپیما خارجی و شرایط کنسلی بلیط‌های رفت و برگشت را مطالعه کنید.

شرایط کنسلی بلیط هواپیما خارجی

کنسلی پرواز چه تفاوتی با کنسلی بلیط هواپیما دارد؟

کنسلی پرواز زمانی اتفاق می‌افتد که، پرواز مورد نظر شما به طور کامل لغو شده باشد. در این صورت آژانس هواپیمایی یا ایرلاین موردنظر موظف است تمامی وجه نقد را به حساب شما بازگرداند و یا بلیط پرواز را در تاریخ دیگری برایتان رزرو کند. کنسلی بلیط هواپیما زمانی اتفاق می افتد که شما به دلیل شرایط تصمیم می گیرید سفرتان را به زمان دیگری موکول کنید. در این صورت خودتان مطابق میل شخصی اقدام به استرداد بلیط پرواز می‌کنید.

شرایط کنسلی بلیط هواپیما خارجی

چند تکنیک برای خرید ارزانترین بلیط پرواز خارجی در فلای تودی

اگر این چند تکنیک را رعایت کنید، به احتمال زیاد می‌توانید سفر خارجی ارزان تری داشته باشید. سایت فلای تودی چند گزینه جالب برای خرید بلیط هواپیما دارد:

  1. شما می‌توانید قیمت بلیط را در این سایت فیلتر کنید، در این صورت فقط بلیط‌هایی که با قیمت مد نظر شما مطابقت دارد برایتان نمایش داده می‌شود. برایتان مهم است از چه ایرلاینی می‌خواهید بلیط بگیرید؟پروازتان چه ساعتی فرود بیاید یا حتی چند توقف داشته باشد؟ شما می‌توانید همه اطلاعات را در این سایت فیلتر کنید و همان بلیطی را بخرید که مد نظرتان است.
  2. یکی از ویژگی‌های دیگری که باعث می‌شود بلیط خارجی را به ارزان ترین شکل ممکن بخرید، تقویم قیمتی فلای تودی است. تقویم قیمتی، ارزانترین قیمت بلیط پرواز های خارجی را در حوالی تاریخ انتخابی شما نشان می دهد.
  3. با ثبت نام در سایت فلای تودی و فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین تغییرات بلیط در صورتی که قیمت بلیط موردنظر شما تغییر کند، بلافاصله از طریق پیامک و ایمیل مطلع خواهید شد.
  4. اگر در استفاده از هرکدام از این گزینه‌ها یا کنسلی بلیط کنسلی بلیط هواپیما خارجی ، رزرو هتل و هر پروسه دیگر با مشکل مواجه شوید یا سوال داشته باشید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی تماس بگیرید.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج