adexo3
۱۳۹۳۴۹۴
۶ نظر
۳۲۷۶
۶ نظر
۳۲۷۶
پ

شوک بزرگ و قطعی به ژاپن در آستانه دیدار با ایران

رییس فدراسیون فوتبال ژاپن، می‌گوید تصمیم نهایی آنها خط زدن روی نام جونیا ایتو بوده و او باید به زودی قطر را ترک کند.

خبرورزشی: ایتو روز گذشته و در فاصله دو روز تا زمان برگزاری دیدار تیم ملی ژاپن برابر تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از فهرست این تیم خط خورد و باید به کشورش برگردد. 

این تصمیم به دلیل اخباری مبنی بر شکایت دو زن از او به اتهام تجاوز و آزار جنسی در جریان اردوی تیم ملی ژاپن در ژوئن سال گذشته میلادی گرفته شد. تحقیقات در این باره از سوی دادگاهی در ژاپن آغاز شده تا مشخص شود که این ادعاها صحت دارد یا خیر.

پیش از این گفته شده بود که شرایط جسمی و روانی این بازیکن خوب است و قرار است همچنان به حضورش در اردوی ژاپن ادامه دهد اما یک روز بعد اعلام شد که او بر اساس تصمیمی که فدراسیون فوتبال این کشور گرفته است باید قطر را ترک کند. 

تاجیما در نشست خبری که ساعتی پیش در دفتر فدراسیون فوتبال ژاپن برگزار شد گفت: من شب گذشته با ایتو صحبت کردم و او دوست داشت در تیم بماند اما من سعی کردم تمامی جوانب را در نظر بگیرم و به دردسرهایی که ممکن است ایجاد شود فکر کنم.»

مدیر تیم فوتبال ژاپن شب گذشته اعلام کرد که تمامی بازیکنان خواهان ادامه حضور ایتو در این تیم هستند و تاجیما در این باره گفت: شنیدم که بازیکنان مشتاق حضور او هستند و پس از آن جلسه شب قبل را لغو کردیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که ایتو باید اردو را ترک کند. 

با توجه به شرایط فعلی، حدس می‌زنیم که هیاهوی بسیاری در اطراف تیم ایجاد شود. وظیفه فدراسیون فوتبال این است که محیط خوب و آرامی را برای تیم ایجاد کند تا آنها بتوانند فقط روی فوتبال تمرکز کنند و تصمیم نهایی ما خط زدن ایتو از فهرست ژاپن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حاکمیت قانون
      ژاپن اینگونه ژاپن شد

    • ناشناس

      خیلی جالبه دمشون گرم حالا آگه ايران بود.همچنین لاپوشانی که‌ که‌ انگارنه انگاراتفاقی افتاده‌ به‌ عنوان‌ مثال‌ کنعانی زادگان که‌ يادتون نرفته

    • فرهاد فولادی فرد

      الکی نبود همه ما عاشق کارتون میتی کومان بودیم

    • ناشناس

      دقیقا درسته اگر ایران بود لاپوشنی می کردن همان آبرو ریزی کنعانزادگان تو اتوبوس تیم ملی را ما فقط ادعا می کنیم قانون برای همه یکسانه !!!!

    • مجد

      احسنت👏👏👏

    • ناشناس

      ژاپن برنده هست. شوک شوک نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج