۱۴۰۱۲۰۸
۱۹۸
۱۹۸
پ

رپورتاژ آگهی

قیمت جک سقفی به چه عواملی بستگی دارد؟

این جک وزن سقف را تحمل کرده و به‌عنوان یک تکیه‌گاه برای آن عمل می‌کند. این ابزار برای تمام ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و... کاربرد دارد و از ریزش سقف جلوگیری خواهد کرد.

جک سقفی که با نام جک ساختمانی هم شناخته می‌شود، ابزاری است که برای کنترل بار سقف، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در‌واقع، این جک وزن سقف را تحمل کرده و به‌عنوان یک تکیه‌گاه برای آن عمل می‌کند. این ابزار برای تمام ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و... کاربرد دارد و از ریزش سقف جلوگیری خواهد کرد.

با‌توجه‌به اهمیت استفاده از این ابزار در ساختمان‌سازی، خیلی از افراد قصد خرید آن را دارند برای مشاهده لیست قیمت جک سقفی در سایت مدرن سازان  با سوالاتی روبرو می‌شوند؛ از‌این‌رو، در این مطلب تصمیم داریم نکات مهمی در این خصوص به شما آموزش دهیم.

قیمت جک سقفی به چه عواملی بستگی دارد؟

انواع جک سقفی

اجازه دهید قبل از بررسی قیمت جک سقفی، در خصوص انواع این محصول و کاربردهای هرکدام با شما صحبت کنیم تا اگر قصد خرید این محصولات را دارید، با دید بازتری تصمیم بگیرید.

جک سقفی ساده

این محصول با استفاده از دو لوله نری و مادگی ساخته می‌شود و فرایند تولید آن نسبت به مدل‌های دیگر، ساده‌تر خواهد بود. باوجود ساده بودن این مدل، برای ساخت آن از رزوه و مهره استفاده شده و بخش بالایی و پایینی آن را با یک پلیت ساده، جوش زده‌اند. از این نوع جک برای شورینگ سقف‌های بتنی استفاده می‌شود. همچنین، برای مهار قالب دیوار و شاقول هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. باوجود کاربردهای فراوان این ابزار، قیمت آن مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

جک سقفی صلیبی

این نوع جک یکی دیگر از مدل‌های پرکاربرد است که در صنعت ساخت‌و‌ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی این محصول شبیه به یک صلیب است که قسمت بالایی آن ثابت بوده و یک رزوه در قسمت وسط وجود دارد. تنظیم ارتفاع جک به‌عهده همین قسمت خواهد بود. قیمت جک سقفی مدل صلیبی، از مدل قبلی گران‌تر است؛ اما همچنان می‌توان آن را جزو جک‌های مقرون‌به‌صرفه به‌شمار آورد.

جک سقفی T شکل

این نوع جک به‌گونه‌ای طراحی شده که کاملا متحرک است و می‌توان آن را در زاویه‌های مختلفی چرخاند؛ در‌واقع، انعطاف‌پذیری آن نسبت‌به مدل‌های قبلی، بسیار بیشتر است و همین موضوع باعث می‌شود قیمت آن هم بالاتر باشد.

جک عراقی یا صادراتی

این محصول برای قالب‌بندی یک ساختمان، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با‌توجه‌به اینکه مشتریان اصلی این محصول، ساختمان سازان عراقی هستند و بخش عمده‌ای از آن به این کشور صادر می‌‌شود، در بازار با نام جک عراقی معروف شده است. به‌عبارت دقیق‌تر، باید گفت رزوه اکثر جک‌هایی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، با گام 6 اجرا می‌شود؛ اما رزوه جک‌های عراقی با گام 8 اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت جک سقفی عراقی نسبت به انواع ایرانی بیشتر است.

قیمت جک سقفی به چه عواملی بستگی دارد؟

نکات مهم در خرید جک سقفی

برای خرید جک‌های سقفی هم مانند هر ابزارآلات ساختمانی دیگری، باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. چه‌بسا با‌توجه‌به نقش مهم این ابزار در حفظ استحکام ساختمان، خرید آن نیازمند توجه بیشتری هم خواهد بود. برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید، باید معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • وزن
  • اندازه (طول و قطر)
  • ضخامت ورق استفاده‌شده
  • کیفیت ساخت
  • رزوه‌ها
  • نوع جک
  • کاربرد مورد انتظار
  • و...

علاوه‌بر‌این، لازم است که حتما برای خرید این محصول به‌سراغ فروشندگان معتبر و باسابقه بروید که از کیفیت کارشان اطمینان کافی دارید.

عوامل موثر بر قیمت جک سقفی

عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند قیمت این محصول را تحت‌تأثیر قرار دهند. ازجمله این عوامل، می‌توان به نوسانات ارزی اشاره کرد که مانع از ثابت ماندن قیمت‌ها خواهد شد. شما عزیزان باید برای دریافت لیست قیمت جک ساختمانی، به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش چنین مراکزی تماس بگیرید. فقط در‌این‌صورت، می‌توانید از قیمت روز این محصولات آگاه شوید. بااین‌حال، برای اینکه یک دید کلی از نحوه قیمت‌گذاری این محصول به‌دست آورید و بودجه خود را طبق آن تنظیم کنید، در اینجا برخی از مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت جک‌های سقفی را به شما معرفی خواهیم کرد.

نوع جک سقفی

در بخش‌های قبلی، انواع جک‌های ساختمانی را به شما معرفی کردیم. هر کدام از انواع این محصول با قیمت خاصی به بازار عرضه می‌شوند؛ البته نباید معیار شما برای انتخاب نوع جک، قیمت آن باشد. شما باید باتوجه‌به نیاز خود، نوع مناسبی را خریداری کنید.

جنس محصول

هرکدام از انواع جک‌های ساختمانی با استفاده از متریال خاصی ساخته شده‌اند. جنس این محصولات، جزو مهم‌ترین مواردی است که روی تعیین قیمت جک سقفی تأثیر می‌گذارد. برای مثال برخی از این جک‌ها با استفاده از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند و نسبت به انواع دیگر، قیمت بیشتری خواهند داشت.

طول و قطر جک

بدیهی‌ است که هرچقدر طول و قطر جک بزرگتر باشد، تولید آن به زحمت بیشتری نیاز داشته و متریال زیادی هم برای ساخت آن مصرف خواهد شد؛ ازاین‌رو، جک‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر، قیمت بیشتری هم خواهند داشت.

وزن جک

جک‌های سنگین امکان تحمل بار بیشتری دارند و مقاومت آن‌ها هم بسیار بالاست؛ ازهمین‌رو، گزینه‌ای عالی برای ساختمان‌هایی به‌شمار می‌روند که بار سقف آن‌ها بسیار زیاد باشد. این محصولات با قیمت بیشتری به بازار عرضه می‌شوند.

کیفیت ساخت

موضوع دیگری که می‌تواند قیمت جک‌های سقفی ساختمان را تحت‌تأثیر قرار دهد، کیفیت ساخت آن‌هاست. برخی از تولیدکنندگان با ساخت محصولات بی‌کیفیت و عرضه آن‌ها با قیمت کمتر، سعی در جذب مشتری بیشتر برای خود دارند. مراقب باشید در دام چنین افراد سودجویی گرفتار نشوید و حتما کیفیت محصول برایتان اولویت باشد.

قیمت جک سقفی به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید جک سقفی ارزان از مدرن سازان

در این مطلب سعی کردیم عوامل موثر بر قیمت جک سقفی را موردبررسی قرار دهیم تا خریدی راحت و بدون دغدغه داشته باشید. همان‌طورکه متوجه شدید، قیمت این ابزار تحت‌تأثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد؛ ازهمین‌رو، بهتر است برای خریدی موفق‌تر، به شرکت های معتبری مثل مدرن سازان https://modernsazan.com/ مراجعه کنید. در این مجموعه انواع ابزارالات ساختمانی با کیفیت بالا و قیمت مناسبی عرضه خواهد شد. تمامی این ابزارها با بهترین متریال تولید شده‌اند و رضایت شما را جلب خواهند کرد. برای مشاهده لیست قیمت جک ساختمانی، می‌توانید از سایت این فروشگاه دیدن کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج