انتقال فرگوسن از اولدترافورد به بیمارستان
اسطوره شیاطین سرخ که برای تماشای دیدار با لیورپول به اولدترافورد رفته بود به بیمارستان منتقل شد.
ایسنا: اسطوره شیاطین سرخ که برای تماشای دیدار با لیورپول به اولدترافورد رفته بود به بیمارستان منتقل شد.
منچستر یونایتد در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد به مصاف لیورپول رفته است.
طبق اعلام روزنامه دیلی میل سر الکس فرگوسن پس از احساس ناراحتی در داخل ورزشگاه و قبل از بازی، برای دریافت مراقبتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شد
این اقدام صرفاً به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام شده است.
منچستر یونایتد در نیمه نخست با دو گل لیورپول را شکست داد.
ارسال نظر