۸۳۳۸۵۵
۳۳۵۶۳۰
۳۳۵۶۳۰
پ

محتوای حمایت‌شده

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفت ابرو یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی محسوب می‌شود. هزینه لیفت ابرو با توجه به روش انتخابی شما نیز متغیر خواهد بود.

لیفت ابرو چیست؟

ابروها یکی از اصلی‌ترین نقاط چهره محسوب می‌شوند.ین دلیل امروزه به زیبایی ابروها توجه ویژه‌ای می‌شود.لیفت ابرو یک اقدام بسیار خوب و پرطرفدار برای زیبایی بیشتر ابروهاست که امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. علاوه بر جراحی روش های کم تهاجمی نیز وجود دارد و به ایجاد تغییرات چین و چروک کمک خواهد کرد.لیفت ابرو شادابی را به چهره شما می دهد. لیفت ابرو برای اصلا افتادگی ابرو و تغییر فرم ابروهای شماست که ظاهر شما را به کلی تغییر می‌دهد. باید بدانید لیفت ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

دکتر مجید نداف کرمانی -فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

برای مشاوره رایگان و مشاهده نمونه های جراحی زیبایی در واتساپ یا تلگرام پیغام بگذارید.

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است؟

لیفت ابرو مناسب افرادی است که ابروهای هاشوری می خواهند و حالت مرتب و دخترانه دوست دارند و یا می خواهند ابروهایشان پهن تر دیده شود و یا کسانی که ابروهایشان صاف است و مدل ابروهایشان رو به پایین است و می خواهند شکل مناسبی به ابروهایشان بدهند.یا اگر نشانه هایی مانند ابروهای افتاده  و یا کسانی که چندین چین عمودی بین ابروهایشان دارند و یاخط عمیقی روی پیشانیشان افتاده است مناسب لیفت ابرو هستند.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

 

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفت ﺍبرو با چه روش‌هایی انجام می شود؟

به طور کلی روش‌های لیفت ابرو را می‌توان به دو دسته کلی روش‌های با جراحی و بدون جراحی تقسیم بندی می‌شود. در ادامه با تمام روش‌ها آشنا خواهید شد تا مطمئن شوید کدام روش برای شما مناسب است.

  • لیفت ابرو با هایفوتراپی
  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت ابرو با بوتاکس
  • لیفت اندوسکوپیک ابرو
  • ​لیفت ابرو با عمل جراحی

حال باید بدانید هر کدام از این روش‌ها چگونه انجام می‌شوند، تغییرات و ماندگاری هر کدام از این روش‌ها چقدر است.

لیفت ﺍبرو به روش هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی ابتدا سطح پوست را با ژل مخصوص دستگاه پوشانده شده و با استفاده از تاباندن امواج اولتراسوند به صورت سبب کشیدن ابروها به سمت پیشانی خواهد شد، پس از آن ممکن است فرد احساس سوزش و داغی را بر صورت خود احساس کند اما این عوارض موقتی بوده و پس از مدت کوتاهی رفع خواهد شد.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفتینگ ﺍبرو به وسیله نخ

در روش لیفت ابرو با نخ، پزشک با استفاده از نخ‌هایی از جنس پرولن یا نخ‌های پروپیلن تک رشته‌ای ابروها را از زیر پوست به سمت بالا می‌کشد. نخ با استفاده از سوزن به زیر پوست رفته و سطح آن را جمع می ‌کند؛ بدین ترتیب سبب لیفت ابروها خواهد شد. این نخ‌ها جذب پوست می‌شوند و پوست را تحریک به کلاژن سازی می‌کنند.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفت ﺍبرو با تزریق بوتاکس

در تزریق بوتاکس ابتدا بی حسی به صورت موضعی انجام می‌شود. سپس تزریق ژل آن به نواحی کنار ابروها و بین آن‌ها، ماهیچه‌های زیر پوست ضعیف شده و عضلات پیشانی پوست را به سمت بالا می‌کشند. در این روش علاوه بر این که ابروها بالاتر می‌روند،خط اخم ﺍبرو نیز به ندرت دیده می‌شود.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

drnadafkermani@

لیفت اندوسکوپیک ﺍبرو

در روش لیفت آندوسکوپی ابرو در ناحیه خط رویش مو حدود ۵ برش کوچک ایجاد می‌شود. این برش‌ها باید به گونه‌ای ایجاد شوند که از نظر استراتژیک امکان دسترسی به تمام ساختار پیشانی را برای پزشک فراهم کند.

مراحل کار در لیفت به گونه‌ای است که ابتدا باید ناحیه پیشانی کاملا بی حس شود، سپس بر زیر پوست جایگذاری شود. آندوسکوپ سبب ایجاد تصاویری بر روی مانیتور می‌شود، این تصاویر به پزشک در شناسایی ماهیچه‌ها برای لیفت ابرو کمک می‌کند.

در این روش لیفت،بالا کشیدن ابروها و جوانسازی با کمک آندوسکوپ و ابزار‌های مخصوص انجام می‌شود. گاهی در طول لیفت ابرو لازم است تا پوست اضافی پیشانی برداشته شود، در صورت نیاز بعد از حذف پوست اضافی پیشانی بخیه زده می‌شود تا نتیجه کار برای فرد لذت بخش باشد.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفتینگ ابرو با اندولیفت

در جواب به سوال لیفتینگ ﺍبرو چیست باید گفته شود یکی از جدیدترین روش‌های ابرو لیفت، لیفتینگ ابرو با اندولیفت است. در این روش جدید  امواج اولتراسوند با انرژی و فرکانس مشخص در ناحیه مورد نظر وارد لایه های عمیق پوست می‌شوند و چین و چروک‌های مربوط به این ناحیه را از بین می‌برند.

لیفت ابرو با فیلر

تزریق فیلر یکی دیگر از روش‌های لیفتینگ ابرو است. در این روش حجم مشخصی از فیلر به ناحیه ابروها تزریق می‌شود و بخش خالی ابروها پر می‌شود. نکته قابل توجه در این روش دوره نقاهت کوتاه مدت است که می‌تواند برای شما مناسب باشد.

لیفت ابرو با روش طبیعی

بسیاری از افراد به وجود مزایای جراحی لیفت ابرو، روش‌های بدون جراحی را ترجیح می‌دهند. برخی از روش‌های جایگزین‌ برای جراحی لیفت‌‌‌‌ ابرو عبارت از موارد زیر هستند:

لیفت ابرو در خانه

روش‌های خانگی برا لیفت ابرو بسیار ساده هستند. در این روش ابتدا باید ابروهای خود را مرتب کرده و تار موهای اضافی زیر ابرو را بردارید. سپس باید توجه داشته باشید زیر ابرو و اطراف چشم دارای آلودگی و چربی اضافه نباشد.سپس با استفاده از شانه مناسب ابرو و ژل آلوئورا، ابروهای خود را به سمت بالا شانه کنید.

لیفت ابرو در آرایشگاه

لیفت ابرو یکی از خدمات پرطرفدار در سالن‌های زیبایی است. در این روش با استفاده از مواد مخصوص ابروها در چند مرحله لیفت می‌شوند. این روش بدون نیاز به جراحی و درد و خونریزی می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت‌‌‌‌ ابرو باشد.

استفاده از صابون لیفت ابرو

استفاده از صابون‌های لیفت ابرو یک روش موقتی برای لیف است که می‌توانید از آن استفاده کنید. صابون‌های لیفت ابرو را می‌توانید در فروشگاه‌های لوازم آرایشی پیدا کنید.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفت ابرو چه مزایایی دارد؟

مزایای لیفت ابرو را می‌توان از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داد؛ برای مثال اگر فرد به صورت ژنتیکی ابروهای افتاده دارد یا فاصله‌ی بین ابروها و چشم‌ها به قدر کم است که فرد اعتماد به نفسش را از دست بدهد، با این عمل علاوه بر زیبایی می‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته‌اش را جبران کند. اما برای افرادی که با گذشت سن دچار افتادگی پوست شدند می‌تواند علاوه بر جنبه زیبایی و جوانسازی، تغییری چشم گیر در چهره را در پی داشته باشد.بالا بردن ابروها می تواند ظاهری جوان تر و شاداب تر به صورت شما بدهد.و افتادگی پلک ها را تا حدودی کاهش می دهد.با بالا کشیدن ابرو و پیشانی چین و چروک های روی پیشانی صاف تر می شوند.جراحی خطراتی هم به همراه دارد و مدتی تا بهبودی طول می کشد اما مزایایی نیز دارد برای مثال اگر این کار توسط یک جراح ماهر و متخصص انجام شود لیفت ابروی شما به صورت دقیق تنظیم می کند  و ظاهری بسیار طبیعی و مناسب با صورت شما ارائه می دهد.بسیاری از مردم نتایج جراحی را طبیعی تر می بینند، به خصوص که جراح شما کنترل بسیار بیشتری بر نتایج دارد.همچنین از بین رفتن اخم بین ابروها  می تواند یکی از مزایای لیفت ابرو باشد.

ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو، ماندگاری آن است. بهتر است بدانید در روش‌های بدون جراحی بستگی به بافت و مراقبت پوست، سن و تغذیه فرد ممکن است این بازه زمانی متفاوت باشد. لیفت ابروها به طور میانگین در روش تزریق بوتاکس به مدت 6 ماه و روش هایفوتراپی و لیفت با نخ در حدود یک سال ماندگار خواهد بود. همچنین ماندگاری جراحی لیفت ابرو با رسیدگی فرد ممکن است تا سال‌ها تداوم یابد و اثر آن دائمی شود.روش های کم تهاجمی معمولا نصف این مدت زمان ماندگاری دارند و روش های طبیعی نیز تا زمانی که مراقبت در برنامه روزانه شما باشد، ماندگارند البته این مدت زمان به ساختار پوست شما نیز بستگی دارد.به عنوان مثال، نور شدید خورشید و مصرف نیکوتین می‌تواند باعث ایجاد سریعتر چین و چروک شود.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

مراقبت‌های بعد از لیفت ابرو

  • کبودی و تورم بعد از لفیت ابرو امری طبیعی است، جای نگرانی نیست، این کبودی و تورم کاملا طبیعی است و بعد از مدتی کوتاه هیچگونه آثاری از خود به جای نمی‌گذارد.
  • برای جلوگیری از درد، پزشک استفاده از برخی دارو‌های مسکن را تجویز می‌کند، بهتر است دارو‌های تجویز شده را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید.
  • تخصص و تجربه پزشکی که انتخاب می‌کنید در نتیجه لیفت ابرو بسیار تاثیر گذار است، توجه کنید پزشکی که برای لیفت ابرو انتخاب می‌کنید، تخصص کافی داشته باشد.
  • انجام فعالیت‌هایی که سبب ایجاد فشار بر سر می‌شود، توصیه نمی‌شود.
  • کشیدن بخیه یک هفته بعد باید توسط پزشک انجام شود.

دکتر نداف کرمانی برای طولانی کردن ماندگاری لیفت ابرو، به مراجعین خود توصیه‌هایی می‌کند، انجام تمرین‌ها و مراقبت‌های لازم می‌تواند از افتادگی پوست پیشانی شما تا حد قابل توجهی جلوگیری کند.

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

هزینه لیفت ابرو

هزینه انجام لیفتینگ ابرو می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته و در افراد مختلف، قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. به همین خاطر لازم است پیش از اقدام برای انجام این عمل زیبایی، مورد معاینه قرار بگیرید تا پزشک جراح شما، قیمت دقیق و کاملی را با شما در میان بگذارد. لازم به ذکر است که معمولا جراحی‌هایی که از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و جراح آن‌ها تخصص بیشتری دارد، قیمت بالاتری دارند. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که در این زمینه قیمت پایین لیفت ابرو را اولویت قرار ندهید و انجام این عمل زیبایی را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا نتایج بهتری از آن بگیرید.

آیا امکان انجام لیفت ﺍبرو و پیشانی به صورت همزمان وجود دارد؟

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

سوالات متداول

لیفت و لمینت ابرو با هم چه تفاوتی دارند؟ 

لمینت ابرو یکی از اقداماتی است که برای افزایش حجم ابرو مورد استفاد قرار می‌گیرد اما در لیفت ابرو شما شاهد تغییری در حجم ابروها نخواهید بود.

آیا لیفت ابرو شکل چشم را تغییر می‌دهد؟

بسیاری افراد بر این باورند لیفت ابرو باعث تغییر شکل چشم‌ها می‌شود اما این باور باور غلطی است. بعد از انجام لیفت ابرو چشم‌ها دچار هیچگونه تغییری نمی‌شوند.

مدت‌ زمان لیفت ابرو چقدر است؟

به طور کلی عمل لیفت ابرو یک عمل سرپایی محسوب می‌شود. این عمل حدودا یک ساعت زمان خواهد برد.

نتیجه نهایی لیفت ابرو چه زمانی مشاهده می‌شود؟

نتایج جراحی لیفت ابرو حدودا بعد از 6 ماه قابل مشاهده است اما این مدت زمان ممکن است برای افراد مختلف، متفاوت باشد.

آیا لیفت ابرو باعث ریزش می‌شود؟

دار روش های کم تهاجمی لیفت ارو در مدت طولانی ممکن است با ریزش مو همراه باشد.اما در روش های طبیعی لیفت ابرو هیچ ریزشی رخ نمی دهد و حتی باعث تقویت ابرو نیز می شود.
 

آیا لیفت ابرو پیشانی شما را بزرگتر یا کوچکتر می‌کند؟

پاسخ این سوال منفی است. چرا که فقط پوست ابرو و پیشانی است که سفت می‌شود، و اندازه پیشانی شما هیچ تغییری نمی‌کند.

 


دکتر مجید نداف کرمانی - فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۳۴

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۹۷

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

برای مشاوره رایگان در واتساپ یا تلگرام پیغام بگذارید.

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

drnadafkermani@

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

drnadafkermani.com

لیفت ﺍبرو چیست و با چه روش هایی انجام می‌شود؟

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۱، طبقه دوم، واحد ۱۰

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج