adexo3
۱۰۰۴۸۰۶
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

ریزش آوار در چهارباغ، جانِ مرد ۶۰ساله را گرفت

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از ریزش ساختمان در حال ساخت در چهارباغ خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو نفر مصدوم شدند که مرد ۶۰ ساله جان باخت و پسر ۱۲ ساله به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری فارس: مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از ریزش آوار در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این حادثه تا به این لحظه دو مصدوم بر جای گذاشته است.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه تا پایان عملیات آوار برداری دو واحد عملیاتی و خودروی فرماندهی عملیات اورژانس البرز در محل مستقر هستند، افزود: این حادثه در پی ریزش قسمتی از یک ساختمان مسکونی در حال ساخت اتفاق افتاد و اورژانس البرز در همان دقایق ابتدایی اعلام حادثه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و نیز خودرو فرماندهی عملیات بحران را به محل اعزام کرد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در این حادثه که ساعت ۱۴:۲۵ امروز جمعه، ۲۳ خرداد ماه در شهرستان چهار باغ، شهرک علوی رخ داد یک ساختمان مسکونی در حال احداث، در اثر عملیات ساخت و ساز غیر اصولی ریزش کرد.

وی ادامه داد: دو مصدومی که تا به این لحظه از حادثه فوق به جای مانده اند یک آقای ۶۰ و یک پسر نوجوان ۱۲ ساله است که از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

بابایی با بیان اینکه متاسفانه شدت حادثه و ضربات سنگین بوده و مصدوم ۶۰ ساله جان خود را از دست داده است، اضافه کرد: مصدوم دیگر در بیمارستان شریعتی خدمات پیش درمانی دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: حین عملیات آوار برداری یک نفر از عوامل هلال احمرو یک آتش نشان دچار صدمات جزئی شدند که از خدمات درمانی سرپایی اورژانس برخوردار شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز تصریح کرد: گفتنی است تا پایان عملیات آوار برداری و ارائه خدمات درمانی به مصدومین احتمالی، کارشناس فرماندهی عملیات بحران دانشگاه و عوامل اورژانس در محل مستقر خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      یه جوری نوشتین چهارباغ، همه فکر میکنن، منظورتون اصفهانِ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج