جاباما
۱۰۱۰۳۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سینما پس از بازگشایی یک میلیارد فروش داشت

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از فروش نزدیک به یک‌میلیاردی سینما از روز بازگشایی تا دیشب خبر داد. فیلم «شنای پروانه» با فروش بیش از ۶۰۰میلیونی پیش‌تاز است.

خبرآنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از فروش نزدیک به یک‌میلیاردی سینما از روز بازگشایی تا دیشب خبر داد. فیلم «شنای پروانه» با فروش بیش از ۶۰۰میلیونی پیش‌تاز است.

مسعود نجفی، مدیر روابط‌عمومی سازمان سینمایی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه صبحگاهی شبکه دوسیما، «در انتهای الوند» یک‌شنبه ۸ تیرماه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با وجود اشکالاتی در سامانه سمفا آیا این سامانه شتاب‌زده رونمایی شد یا خیر، گفت:‌ نه. شتاب‌زده رونمایی نشد.

سینما پس از بازگشایی یک میلیارد فروش داشت

طبیعتا هر اتفاق و کار جدیدی مشکلات و خطاهایی دارد که زیربار مرتفع می‌شود. در یک هفته‌ای که این سامانه راه افتاده، گزارش‌هایی در مورد مشکلات داده شده و رفع شده است.

نجفی در ادامه گفت: نهایتا تا روز سه‌شنبه بخش گزارش‌دهی و آماردهی که بسیار هم مفصل است، فعال خواهد شد. این سیستم گزارش‌دهی که در سمفا تا روز سه‌شنبه فعال خواهد شد، خیلی کامل‌تر و متنوع‌تر از سایت‌های قبلی است. به تفکیک فروشنده، گیشه، تخفیفات، سالن خرید و ... اطلاعات به صورت آنلاین قابل دریافت است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر ۴ درگاه بلیط‌فروشی فعال است و تا یکی دو روز آینده به ۵ درگاه خواهد رسید که طبیعتا رقابتی بین درگاه‌ها را به وجود خواهد آورد که مشتری را برای فروش بلیط جذب می‌کنند. این رقابت باعث می‌شود که امتیازاتی داشته باشند تا مخاطب ترغیب شود به سمتشان برود. در نهایت این رقابت به سود مشتری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی با اشاره به آمار فروش فیلم‌ها پس از بازگشایی سینماها گفت: براساس گزارشی که دیشب تا پایان روز شنبه گرفتم، از یک تیرماه که سینماها با فیلم‌هایی که در اسفند متوقف شده بود، باز شد و از چهارشنبه که دو فیلم جدید به اکران اضافه شد، یعنی از روز یک‌شنبه تا شنبه، فروش فیلم‌ها به یک میلیارد تومان رسید.

به صورت دقیق، فروش فیلم‌ها ۹۳۳ میلیون تومان است و تعداد مخاطبان‌مان به ۴۸ هزار و ۷۸۶ نفر رسید. فیلم «شنای پروانه» ۶۳۱ میلیون فروخت و تعداد مخاطب آن ۳۲ هزار و ۳۴۷ نفر است. فیلم «خوب بد جلف ۲، ارتش سری» ۲۶۳ میلیون تومان فروخته و تعداد مخاطب آن ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر است.

سایر فیلم‌هایی که اکران‌شان در سینماها ادامه دارد مانند «جهان با من برقص»، «یلدا»، «عطر داغ»، «یادم تورا فراموش»، «۴۷»، «سراسر شب» و مستندهای هنر و تجربه به ۴۰ میلیون تومان رسیده است و تعداد مخاطبان آن ۲ هزار و ۷۷۸ نفر است. توجه داشته باشید که در سه روز اول بازگشایی سینماها که عمده فیلم‌ها آنهایی بود که گفتم، بلیط به صورت نیم‌بها عرضه می‌شد.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فیلم جدیدی برای اکران اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: فعلا با همین فیلم‌ها جلو خواهد رفت. در کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما امتیازاتی به ویژه برای فیلم‌های جدید درنظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به درنظرگرفته نشدن کف فروش تا سه هفته اشاره کرد.

برنامه «در انتهای الوند» به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی شنبه تا چهارشنبه از حدود ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج