۱۰۱۵۷۸۸
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش تاجگردون به صحبت‌های اخیر کدخدایی

غلامرضا تاجگردون در واکنش به صحبت‌های کدخدایی در صدا و سیما نوشت:«اقایان خیلی صریح پیش آیت الله جنتی می‌فرمایند آقای تاجگردون در سال جاری حکم قضایی دارد. اگر همین یک حرف را ثابت کنند من همه ادعاها را میپذیرم».

انتخاب: غلامرضا تاجگردون در واکنش به صحبت‌های کدخدایی در صدا و سیما نوشت:«اقایان خیلی صریح پیش آیت الله جنتی می‌فرمایند آقای تاجگردون در سال جاری حکم قضایی دارد. اگر همین یک حرف را ثابت کنند من همه ادعاها را میپذیرم».

به گزارش انتخاب، جنجال اعتبارنامه تاجگردون و حذفش از دایره نمایندگان مجلس یازدهم همچنان پس‌لرزه دارد و حرف و حدیث‌هایش تمام نشده است. بعد از سلسله ویدئوهایی که تاجگردون درباره ناگفته‌های جلسه غیرعلنی مجلس درباره بررسی اعتبارنامه‌اش در صفحه شخصی خود قرار داد حالا صحبت‌های عباسعلی کدخدایی در یک برنامه تلویزیونی، تاجگردون را دوباره به دامن صفحه مجازی بازگرداند.

او در صفحه اینستاگرامش با انتشار ویدئویی از گفت‌وگوی تلویزیونی سخنگوی شورای نگهبان نوشت: «اینقدر این حرف بچرخه تا یکی حرف بزنه. این حرف‌های جناب دکتر کدخدایی است. اقایان خیلی صریح پیش آیت الله جنتی می‌فرمایند آقای تاجگردون در سال جاری حکم قضایی دارد. اگر همین یک حرف را ثابت کنند من همه ادعاها را میپذیرم و اگر نتوانند ثابت کنند حتما صلاحیت ماندن در خانه ملت را ندارند. من و مردم ایران منتظر دیدن این حکم هستیم.»

کدخدایی در این ویدئو به جلسه‌ای با نمایندگان معترض اشاره می‌کند (که به نظر همان جلسه علیرضا زاکانی با آیت‌الله جنتی باشد) و می‌گوید در آن جلسه نمایندگان مدارکی را ارائه کردند و مدعی شدند که این مدارک جدید است و چشم شورای نگهبان پنهان مانده است. او ادامه می‌دهد: نمایندگان می‌گفتند این مدارک شامل احکام قضایی علیه تاجگردون است.

او در این ویدئو می‌گوید: شورای نگهبان در قالب چارچوب‌های قانونی خودش نظر می‌دهد و مجلس هم در چارچوب‌های مشخصی اعلام نظر می‌کند؛ این دو مرحله رسیدگی بر اساس قانون است و قانونگذار براساس مصلحت و حکمت اینگونه تصمیم گرفته است. از ابتدای انقلاب هم افراد زیادی بوده‌اند که صلاحیت‌شان در شورای نگهبان تایید شده، ولی مجلس به اعتبارنامه آن‌ها رای نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل برنجانی

      چرا اعتبار نامه کاظم دلخوش به رای گیری گذاشته نشده بود
      درصورتی که تاجگردون رئیس شبعه بود

    • گچساران

      مردم عملکرد عینی و واقعی تاجگردون را حس کردند و تاجگردون افسانه و اسطواره ای تکرار نشدنی برای مردم گچساران و باشت است
      هیچگاه ادعاهای دورغ زاکانی را باور نخواهند کرد

    • دنا

      روابط حسنه ی بین زاکانی و قالیباف و جلسه غیر علنی بی اعتنایی یه آیین نامه ها غیبت معنادار قالیباف در موقع رای دهی و رفتارهای دو گانه و ریاکارانه رئیس مجلس برای مردم سوال برانگیز است

    • گچساران

      به نظر برخی از نماینده ها که رد اعتبار نامه تاجگردون را امتحان بزرگ مجلس می دانند اما در در نظر مردم بی اعتمادی و ناامیدی دلسردی را برای مردم به همراه داشت به طوری که آقای فیاض جامعه شناس این مجلس را بی هویتی ترین و بی اعتماد ترین مجلس دانست

      پاسخ ها

      • گل آقا

        عجب جامعه شناسی! تا الان کجا بوده؟

    • اصفهان

      در این مجلس شعارها بر عمل برتری دارند

    • ریواس

      مجلس تار عنکبوتی با این شعارهای تو خالی فرو می ریزد

    • اصفهان

      مردم زمانی قانون را رعایت می کند که مسئولین در عمل رعایت کنند
      وقتی رئیس مجلس آشکار و واضح خلاف آیین نامه عمل کرده است
      چرا مردم را به رعایت قانون دعوت می کنید مگه قانون فقط برای مردم عادی است .

    • اصفهان

      برای مردم سوال است سوال است سوال
      کمیسیون تحقیق و شورای نگهبان برای بررسی اعتبار نامه تاجگردون روزها و ساعت ها وقت گذاشتند. اما رییس مجلس تایید آنها را قبول نداشت . به زبان عامیانه گره کار طبق روابط حسنه ای که با زاکانی داشت گشودن گره را با دست خود می دانست چرا روز اول نظر شخصی خود را اعلام نکرد وسیاسی دوگانه و ریا کاری به کار گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج