۱۰۱۷۷۲۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

پاسخ فرزند حجاریان به اتهام‌زنی عضو پایداری

فرزند سعيد حجاريان به اتهام‌زني نماينده عضو جبهه پايداري پاسخ داد.

روزنامه اعتماد: فرزند سعيد حجاريان به اتهام‌زني نماينده عضو جبهه پايداري پاسخ داد.

خضريان نماينده جوان اين روزهاي پايتخت كه پس از يكي، دو دهه فعاليت به عنوان دانشجوي بسيجي و كنشگر دانشجويي اصولگرا حالا خود را به عنوان يكي از تازه‌نفس‌هاي جبهه پايداري به «بهارستان» رسانده، ابتدا در بياني غيرمستقيم و كلامي پوشيده و مبهم از «حذف رديف اعتباري خودكفايي گندم از سال ۹۴» آن‌ هم به‌ خاطر آنكه «يكي از سران پر نفوذ سياسي كشور اقدام به واردات محموله‌هاي گندم كرده» خبر داد.

خضريان همچنين مدعي شد كه «اسناد نشان مي‌دهند جناب حجاريان تحت ‌لواي اين شركت خانوادگي و در ادامه فاميلي چندين محموله محصولات زراعي اعم از گندم را به كشور وارد كرده تا حذف بودجه خودكفايي گندم توسط دولت و ادامه روند واردات گندم، ضربه محكمي به توليد اين كالاي استراتژيك بزند!» خضريان همچنين اضافه كرد:«آقاي حجاريان در حالي ژست جامعه مدني، حمايت از جنبش پابرهنگان، سينه ‌چاك كردن براي قيام گرسنگان و... را بيان كرده كه يكي از كاسبان نان مردم در شرايط كمبود ارز است.»

روشن شد كه اگرچه واردات گندم تخلف نيست اما حجارياني كه ظاهرا در اين حوزه فعاليت مي‌كند نه آن سعيد حجاريان معروف و چنانكه خضريان عنوان كرده «تئوريسن اصلاحات» بلكه محسن حجاريان، فرزند اين تحليلگر سياسي است. جالب آنكه بنابر توضيحاتي كه متن آن را منتشر شد، محسن حجاريان خطاب به علي خضريان، نماينده تهران نوشته است:«بر كسي پوشيده نيست كه هدف از اين دست تهمت‌پراكني‌ها پيشبرد برخي نيات سياسي و... عليه پدر اينجانب است كه تازگي ندارد! اما نظر به حضور شما در نهاد قانونگذاري كشور انتظار اين است كه در انتشار مطالب و سخنان خود الزامات بديهي قانوني را مبني بر عدم تخلف از قانون و نقض حقوق افراد از طريق افترا و نشر اكاذيب رعايت فرماييد.» در ادامه اين جوابيه از خضريان درخواست شده كه مدعيات خود را نزد مراجع قانوني ارايه كند و تاكيد شده كه «بديهي است با اثبات كذب اين ادعاها وقوع عمل مذموم و مجرمانه افترا و تهمت ازسوي جنابعالي مفروض خواهد بود.»

جنجال توئیتری درباره واردات گندم توسط حجاریان

هشتگ «سلطان گندم» در توئیتر بازتاب گسترده ای داشت و با حواشی و اظهارنظرهای زیادی همراه شد.

«علی خصریان» نماینده مردم تهران با اشاره به سوالش از وزیر جهاد کشاورزی درباره حذف بودجه خودکفایی گندم در رشته توئیتی توضیح داد: «در سوال از وزیر جهاد کشاورزی درباره حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی گفتم که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور اقدام کرده است؛ این شخص کسی نیست جز جناب سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!»

چند ساعت پس از توئیت خصریان واکنش های گسترده ای نسبت به این ماجرا مطرح شد که برخی از این واکنش ها را با هم مرور می کنیم :

خدایا بسه دیگه ؛ سلطان سکه،سلطان خودرو الان هم سلطان گندم...

وقتی سعید حجاریان تئوریسین اصلاحات نظریه شورش‌های اجتماعی-معیشتی پساکرونا را برای ایران و کشورهای جهان سوم مطرح کرد یه عده از او به عنوان پیشگو و مغزمتفکر یاد کردند، اما غافل از این که ممکنه خبر هایی باشه.

نگاه سلطان سازی عملا ضد سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی در فضای فعالیت است. این که هرکسی را با لقب سلطان نام گذاری کنیم باعث می شود در میان مدت کسی رغبت کند حتی کار سالم انجام دهد.

در حالی که کشاورزان گندم‌کار کشور سال هاست از قیمت گذاری بد گندم تولید داخل شاکی هستند و آمارها نشون می ده که سال قبل تولید گندم کاهش داشته،امروز از سلطان گندم رونمایی شد.

به نظرم اصل شرکت زدن و کار کردن مشکلی نداره ولی اگر یک نفر خواست شرکتش رو وسیله‌ای برای سوء استفاده قرار بده باید به شدت باهاش برخورد کرد.

آقایون اصلاحات والا ما آرزو به دل موندیم شما و همفکراتون یه شرکت بزنید یه چیزی توش تولید بشه! یعنی واقعا جز واردات هیچ هنری ندارید؟!

کسانی که در این موضوع در حال متهم کردن حجاریان به عنوان سلطان و رانت خوار و ... هستند آیا از این اتهام های شان مطمئن هستند؟ آیا یقین دارند که او کار غیرقانونی کرده یا فقط چون هم حزب شان نیست، علیه اش توئیت می زنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج