جاباما
۱۰۲۱۲۳۵
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

۲۵ شهر در استان تهران در وضعیت قرمز کرونا

پس از ثبت رکورد جدیدی در آمار فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا، اغلب مناطق استان تهران در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: پس از گذشت حدود یک ماه از رشد دوباره آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از ویروس کرونا و اعمال مجدد محدودیت‌ها در کشور، امروز متاسفانه با فوت ۲۳۵ نفر بر اثر ویروس کرونا، رکورد تازه‌ای در آمار جانباختگان کرونایی کشور ثبت شد.

استان تهران نیز که تا هفته گذشته در اغلب مناطق در وضیت نارنجی، به معنای پرخطر قرار داشت، امروز در اغلب مناطق آن شاهد وضیت قرمز و خیلی پرخطر هستیم و این در حالی است که از ۱۵ تیرماه، برای مقابله با روند رو به رشد شیوع کرونا استفاده از ماسک در تمام مناطق عمومی با ابلاغ دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا اجباری شده و در بازه‌های یک هفته‌ای، محدودیت‌های مکرر و ویژه‌ای درباره استان تهران اعمال گردیده بود.

در حال حاضر براساس اطلاعات به دست آمده از نرم افزار ماسک، نرم افزار مورد تایید وزارت بهداشت، تهران و تمامی مناطق۲۲گانه آن، به علاوه شهرستان‌های ری،‌ شمیرانات، شهریار، فیروزکوه، قرچک و ورامین در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار دارند؛ این در حالی است که برخی شهرستان‌های تهران مانند ورامین و قرچک هفته گذشته در وضعیت سفید قرار داشتند!

۲۵ شهر در استان تهران در وضعیت قرمز کرونا

عکس| وضعیت کرونا در شهرهای استان تهران

شهرستان‌های پاکدشت، رباط کریم، ملار، اسلامشهر، دماوند و پیشوا در حال حاضر شهرستان‌های در وضعیت نارنجی و پرخطر هستند و شهرستان قدس تنها شهرستان در وضعیت زرد و با وضعیت خطر متوسط است. شهرستان‌های پردیس و بهارستان نیز شهرستان‌هایی هستند که وضعیت سفید و کم‌‎خطر خود را حفظ کرده اند.

اوج‌گیری دوباره بحران کرونا در شرایطی رخ می‌دهد که با تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا امیدها به کاهش آمار طی روزهای میانی تابستان معطوف شده بود، لکن هنوز شاهد رشد آمار مبتلایان و ثبت رکوردهای جدید در آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از ویروس کرونا هستیم. با این شرایط باید پرسید، آیا تمهیدات و محدودیت‌های ابلاغ‌شده توسط ستاد مقابله با کرونا کافی بوده است یا نیاز به اعمال محدودیت‌های تازه‌ای در کشور، علی الخصوص در استان تهران هستیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورامین تو جدول ن.شته قرمز بعد تو متن میگه قرچک ورامین سفیده کدومو باورکنیم

    • بدون نام

      ایاافرادی را که ازشهرهای دیگر میارن تهرا ن بستری میکنند جزوامارتهران هست

    • بدون نام

      خیلی جالبه وزیر بهداشت گفت ما خیلی عالی کرونا را کنترل کردیم از طرف ۲۵ استان کشور در وضیعت قرمز قرار دارند این تناقص گویی و بی شرمی تا کجا پیش رفته که ایشان با کمال وقاهت اینچینن یافه گویی می کند دورغ اهرم این اقایان از خدا بی خبر تا کی ادامهذخواهد داشت

    • بدون نام

      واااای خداااایاااا رحم کن جرات نداریم تا سوپری هم بریم با این وضع قرمز

    • بدون نام

      هر روز به آمار شهرهاي قرمز اضافه مي شود بله حتماً عملكرد شما مثبت بوده است آزمايش تست كرونا480000تومان است آنوقت مي گويند همه هزينه رايگان است.

    • بدون نام

      به گفته رئیس جمهور دانای ما :عزاداری محرم در این شهرها واجبه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج