۱۰۳۶۳۸۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

هیچ بیمار کرونایی پشت در بیمارستان‌ها نماند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با امکانات اندک در سال سخت تحریم و شرایط بسیار پر مضیقه اقتصادی توانستیم حماسه‌ای خلق کنیم که زبانزد خاص و عام در دنیا شود. حتی دشمنان ما اذعان کردند که در ایران بیماری پشت در بیمارستان ها سرگردان نماند و هیچ بیماری به دلیل کمبود مالی و بی بضاعتی اقتصادی از درمان باز نماند.

خبرآنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با امکانات اندک در سال سخت تحریم و شرایط بسیار پر مضیقه اقتصادی توانستیم حماسه‌ای خلق کنیم که زبانزد خاص و عام در دنیا شود. حتی دشمنان ما اذعان کردند که در ایران بیماری پشت در بیمارستان ها سرگردان نماند و هیچ بیماری به دلیل کمبود مالی و بی بضاعتی اقتصادی از درمان باز نماند.

سعید نمکی روز یکشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها در دانشگاه تهران گفت: رییس جمهور مشتاقانه و جانانه می خواستند در جمع دانشگاهیان باشند، اما باید به این واقعیت اذعان کنیم که فشار ما برای اجرای پروتکل ها به خصوص حفاطت مقامات تراز اول کشور باعث شد که این موضوع را تحمل کنند.

وی ادامه داد: از مقام معظم رهبری، روسای سه قوه و رییس جمهوری محترم که توصیه های همکاران ما را در رعایت پرتکل ها رعایت می کنند،‌ تشکر می کنم.

نمکی افزود: امروز گرچه به صورت نمادین روز بازگشایی دانشگاه ها است، اما ۷ ماه است دانشجویان، رزیدنت ها و پرستاران در رشته های مختلف برای مدیریت کرونا،‌بی وقفه و به صورت شبانه روزی حضور فعال در کنار مردم دارند. در ایامی که دانشگاه ها تعطیل بود، مسن ترین اساتید پروانه وار در کنار ما بودند.

وزیر بهداشت ادامه داد: سربازان نظام سلامت موج سهمگین کرونا را مدیریت کردند و برای جمهوری اسلامی ایران افتخاری شد، اما همواره داغ از دست دادن اساتید را در سینه خواهیم داشت. درود می فرستم به شهدایی که در این روزهای کرونایی از دست دادیم.

نمکی خطاب به رییس جمهوری اظهار داشت: دانشجویان روزی که لباس سفید می پوشند، انگار که به احرام می روند و آنها می آیند که جان بفروشند و رنج و محنت بخرند.

وزیر بهداشت عنوان کرد: از اساتید مجرب در رشته های مختلف که می توانند در این عرصه ها کمک کنند، بهره می گیریم. در جنبه های زیست محیطی، روانشناسی، علوم اجتماعی مسائلی داریم که از کمک دانشگاه های غیر علوم‌پزشکی بهره ببریم.

سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه با حضور مجازی دکتر روحانی رییس جمهوری در دانشگاه تهران به طور رسمی آغاز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن بی غم

      لطفاً تشریف بیاورید بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا متوجه شوید که در انجا چه خبره ازلاف تا گزافه گویی به. کجا.

    • بدون نام

      کارت ملی مارو بدید بعد دوسال بعد حرف بزنید

    • ( افتاب،مهتاب )

      واقعا راست میگوید
      من دیروز یک مریض اورژانسی را بیمارستان سپهر بردم اصلا بیمارستان کلا تعطیل بود هر چه هوار زدیم حتی نگهبان هم نداشت
      بیمارستان سپهر پایین تر از سرچشمه نرسیده به بازار تهران است

    • زعفری

      لطفا به این دولتمرد بفرمائید معلوم است ایشان به بیماران دولتی نظر می اندازند اگرحدود دوماه پیش تشریف می اوردن بیمارستان امام رضا مشهد میدیدند که بیمار ما بیرون بخش درماشین خود درمانی میشد وکپسول اکسیژن نبود که به بقیه بدهند گفتند اور خودتان دارید استفاده کنید، خوب نابینای بی تدبیر اندازه ارزن انصاف داشته باش

      پاسخ ها

      • ******* shanjani ******

        ... سعید نمکی.. و روحانی.. از دروغ گویان عصر معاصر

    • بدون نام

      البته که بیمارپشت درداشتیم .و حتی شایدفوت هم شدند.ولی به شدت کشورهای دیگرنبودیم.عراق بتناسب بیمارانش تلفات کمتری داشت.ولی مال مابیشتربود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج