adexo3
۱۰۳۷۲۳۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پرواز‌های چابهار از امروز به روال عادی برمی‌گردد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مشکل ایجاد شده در فرودگاه چابهار برطرف شده و از امروز پروازهای این فرودگاه به صورت طبیعی انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مشکل ایجاد شده در فرودگاه چابهار برطرف شده و از امروز پروازهای این فرودگاه به صورت طبیعی انجام می‌شود.

به نقل از صدا و سیما، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه با اشاره به سفر خود به چابهار برای پیگیری مشکل فرودگاه چابهار، گفت: به همراه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت بهره بردار برای بررسی مشکلات موجود به فرودگاه چابهار رفتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این فرودگاه مشکلاتی در ارتباط با مسائل ناوبری و کمک ناوبری و همچنین سطوح فرودگاهی و سوخت رسانی داشت که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران این مشکلات را برطرف سازد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تشکر از نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش برای حل مشکل ایجاد شده برای مسافران از برگزاری یک جلسه در سطوح مقامات عالی دستگاه‌ها در روز شنبه آینده در تهران خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان این جلسه، مشکل ایجاد شده برای همیشه برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: مسافرانی که بلیت این مسیر را خریده اند می‌توانند بهای بلیت خود را بطور کامل از آژانس‌ها دریافت کنند و یا بلیت همان مسیر را با تاریخ جدید تهیه کنند و شرکت‌ها مکلفند این بلیت را با اولویت بالا برای مسافران دارای بلیت چابهار تهیه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج