۱۰۴۵۷۴۰
۱۲ نظر
۵۰۲۳
۱۲ نظر
۵۰۲۳
پ

وزیر راه:

قیمت‌های جدید بلیت هواپیما لغو شد

محمد اسلامی، وزیر راهو شهرسازی در خصوص نرخ نامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: افزایش قیمت اعلام شده از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی اعتبار ندارد و لغو شده است.

ایرنا: وزیر راه و شهرسازی در واکنش به نرخنامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: قیمت های جدید اعتبار ندارد و لغو شده است.

محمد اسلامی در خصوص نرخ نامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: افزایش قیمت اعلام شده از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی معتبر نیست.

وی گفت: قیمت های جدید که قرار بود از اول آبان ماه اعمال شودلغو شده است.

قیمت‌های جدید بلیت هواپیما لغو شد

ظهر امروز مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از احتمال تعدیل در نرخ‌های جدید بلیت هواپیما خبر داد و گفت:تصمیم افزایش قیمت‌ها موقتی است، حتی به همین دلیل است که هنوز نرخ‌نامه جدید را روی سایت شرکت نگذاشتیم و ممکن است تا اول آبان تغییر داشته باشد.

وی گفته بود: اگر شرط محدودیت ۶۰ درصدی مسافرگیری در پرواز که مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است برداشته شود و ایرلاین‌ها مجاز به مسافرگیری با ظرفیت کامل شوند، ما هم نرخ‌ها را کاهش خواهیم داد.

سامانی ادامه داد: بلیت پروازها ۸۰ درصد گران شده که ۴۰ درصد آن سهم ارز ۲۷ هزار تومانی که همین امروز ۳۰ هزار تومان شده بود و ۴۰ درصد آن سهم مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در نرخ‌نامه جدید که بر اساس دلار ۲۷ هزارتومانی تعیین شده است، حداکثر قیمت بلیت هواپیما را در بیش از ۶۰ مسیر به بیش از یک میلیون تومان افزایش داد.

شهرهای از مبدا تهران به مقصد ارومیه، اهواز، ایرانشهر، آبادان، بجنورد، بوشهر، تبریز، زاهدان، زابل، رفسنجان، دزفول، چابهار، جیرفت ، خارک و ....... از جمله مسرهایی هستند که قیمت بلیت آن بیش از یک میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

مسافران مسیر کرمانشاه به بندرعباس نیز با کف قیمت ۷۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان مجبور به تهییه بلیت هواپیما هستند.

مسافران مسیر کیش- تبریز نیز با حداکثر قیمت دو میلیون و ۵۷۱ هزار و ۳۰۰ تومان می‌توانند سفر هوایی به جزیره کیش داشته باشند.

برای مردم تهران نیز پرواز در این مسیر در کف قیمتی هفتصد هزار تومان و حداکثر قیمت یک میلون و هفتصد و پنجاه هزار تومان به فروش می رسد.

مردم تهران نیز برای سفر هوایی به مشهد که معمولا مسیر پرتقاضایی از پایتخت است حداقل قیمت ۶۴۷ هزار تومان و حداکثر قیمت یک میلیون و سیصد و ۵۴ هزار تومان را باید پرداخت کنند.

در نرخ‌نامه جدید که می توانید جزییات آن را اینجا ببینید قیمت بلیت هواپیما در بیش از ۶۰ مسیر میلیونی شده است و برای مثال پرواز ماهشهر- مشهد هم ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان به مشتریان فروخته خواهد شد.

پروازها در مسیر ارومیه- کیش، ساری- کیش، کرمانشاه- کیش، کرمانشاه- قشم، رشت-عسلویه بین یک میلیون و ۸۰۰ تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

مسافران تهران- قشم نیز با قیمت حداقل۷۲۲ هزار و حداکثر ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان می توانند در این مسیر هوایی تردد داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید . ش

      آره معلوم بود هدف فقط این بود مردم مشهد نرن ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا مگه چندتا هواپیما در روز مشهد میره
        فوقش ۲۰ میره
        بعد هم قیمت ها قبل مرگ اعلام شد
        و نکته مهم تر این هست که بهونه نیار مردم نیومدن

    • بدون نام

      اگر لغو نمی شد معلوم بود دولت تدبیر از گرانی خوشش می آید.شاید می خواستنند 80درصد یارانه ها و حقوق ها را زیاد کنند.اللهم عجل لظهورک الفرج.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساده ای دیگه.میگن لغو شده اما عملا کار خودشون رو انجاک کیدن

    • علی

      به سود پولدارها

    • هموطن

      چرا قیمت ماشین واین گرانی کالاو مواد غذایی لغو نمی شود مردم پول سفر با هواپیما ندارند شما برای سقوط شرکت ها هواپیمایی بخاطر کمبود مسافر به دلیل شیوع کرونا این تصمیم اتخاذ کرده اید..

    • بدون نام

      انگاروزیر حضورخودرا دردولت نشان دادکه هنوزجای امیدبه اوهست!! شایدوزارتخانه دوشقه شده بودومسکن جداازشهرسازی بودبارکاری سبکتربودوفعالترازآخوندی عمل میکرد؟

    • بدون نام

      رحم نمی کنید به این مردم ؟این مردم دیگه چی ازشون باقی مانده

    • ناشناس

      بله چون افزایش بلیط هواپیما به ضرر مسئولین و آقازاده هاست و به امین دلیل جلوی افزایش قیمت می گیرید وگرنه چرا جلوی افزایش قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج مردم را نمی گیرید از طرفی می ترسیم این جریمه ماسک نزدن به مذاق دولت خوش بیاید و تا بتواند کرونا را کش بدهد

    • بدون نام

      باید اسعدی سامانی رو پرت کنند بیرون از سازمان هواپیمایی

    • بدون نام

      اینا میان میگن لغو شد اما کار خودشون رو انجام میدن،دقیقا مثل زمانیکه میگن خودرو گران نمیسشود،دلار گران نمیشود،تورم افزایش پیدا نمیکند و ......

    • خلیج همیشه جاوید فارس

      انشاالله این دستور عمل هم برای عید باشه نه فقط حرف
      چون تا الان فقط از شما و امثال شما حرف شنیدیم هنوز عملی ندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج