جاباما
۱۰۴۷۵۹۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکنش ترامپ به افشای فساد مالی جو بایدن

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و هوادارانش به‌دلیل محدود کردن دسترسی به یک گزارش درباره جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیش‌روی آمریکا، به توییتر و فیس‌بوک اعتراض کردند.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و هوادارانش به‌دلیل محدود کردن دسترسی به یک گزارش درباره جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیش‌روی آمریکا، به توییتر و فیس‌بوک اعتراض کردند.

دو شبکه اجتماعی بزرگ آمریکایی روز گذشته دسترسی به گزارشی در روزنامه نیویورک پست را که ادعا می‌کند به ایمیل‌هایی دست پیدا کرده است که اقدام خلاف قانون جو بایدن و خانواده‌اش را نشان می‌دهد، محدود کردند.

دونالد ترامپ، رودی جولیانی، وکیل وی و برخی از سناتورهای جمهوری‌خواه، توییتر و فیس‌بوک را به دلیل محدود کردن امکان به اشتراک گذاشتن این گزارش محکوم کردند.

آن‌ها می‌گویند که این گزارش ثابت می‌کند که جو بایدن و پسرش هانتر در معاملات همراه با فساد در اوکراین دخیل بوده‌اند. رودی جولیانی در گذشته بارها این ادعا را درباره بایدن و پسرش مطرح کرده بود.

همزمان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتی نوشت که چقدر وحشتناک است که توییتر و فیس‌بوک ماجراهای مربوط به جو بایدن چرتی و هانتر پسرش در نیویورک پست را حذف کرده است.

ترامپ تاکید کرده است که چیزی بدتر از سیاستمدار فاسد وجود ندارد.

واکنش ترامپ به افشای فساد مالی جو بایدن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج