جاباما
۱۰۴۸۰۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش دو نماینده به کشف محموله قاچاق دارو

دو عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی از ابعاد پرونده کشف محموله قاچاق دارو در مرز عراق ابراز بی‌اطلاعی کرده و اعلام کردند که این موضوع در جلسه کمیسیون بهداشت به زودی بررسی خواهد شد.

انتخاب: دو عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی از ابعاد پرونده کشف محموله قاچاق دارو در مرز عراق ابراز بی‌اطلاعی کرده و اعلام کردند که این موضوع در جلسه کمیسیون بهداشت به زودی بررسی خواهد شد.
بیشتر بخوانید

اطلاعیه ارتش عراق از کشف محموله قاچاق دارو در مرز این کشور با ایران خبر داد. این اتفاق با حواشی زیادی همراه شد. آنچنان که بعدا سازمان غذا و دارو در واکنش به این اتفاق اعلام کرد که محموله مکشوفه نه از ایران به عنوان مبدا که به عنوان گذرگاهی بین کشور مبدا و عراق ، ارسال شده است.

واکنش دو نماینده به کشف محموله قاچاق دارو

حسن رزمیان مقدم عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «انتخاب» درباره این اتفاق، چنین توضیح داد که « مجلس به مدت ۲ هفته تعطیل بوده است. بنابراین نمایندگان خیلی در جریان این مساله نیستند ولی از فردا که جلسات مجلس به روال قبلی خود برمی‌گردد ما در جلسات کمیسیونی به این موضوع می‌پردازیم.

رزمیان مقدم ادامه داد: ما قطعا با همکاران در جلسه کمیسیون بهداشت درباره این موضوع بحث خواهیم کرد و واقعیت ماجرا را بررسی می‌کنیم.

همچنین مرتضی خاتمی دیگر عضو کمیسیون بهداشت در مجلس درباره اتفاق کشف محموله قاچاق دارو توسط ارتش عراق، تصریح کرد: ما ۲ هفته است که در حوزه‌های انتخابیه مشغول سرکشی به امور شهروندان در مناطق هستیم و فعلا به این موضوع رسیدگی نکردیم ولی قطعا در جلسه کمیسیونی روز یکشنبه این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نکته‌ای که درباره این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد این است الان در این وضعیت معنایی ندارد که کشور بخواهد داروی مورد نیاز خودش را به کشور دیگری بدهد.

خاتمی اظهار کرد: من تصور می‌کنم که اگر این محموله دارو از ایران به عراق رفته، احتمالا به دلیل آن است که قاچاقچیان دارو خواستند با استفاده از قیمت پایین و ارزان بودند دارو در داخل کشور با نرخی بالاتر در عراق بفروشند. بنابراین این یک احتمالی است که باید در نظر گرفت.

این عضو کمیسیون بهداشت در پاسخ به این پرسش که آیا ارسال چنین محموله بزرگی از دارو به یک کشور دیگر در هر صورتی - چه ایران مبدا محموله بوده یا نه- نشان دهنده یک فساد سازمان یافته نیست، تصریح کرد: این مساله مهمی است که باید در جلسه کمیسیونی درباره آن بحث شود. چون هنوز ابعاد مختلف آن مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج