۱۰۵۶۲۷۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

اسکار برای فیلم‌ ایرانی، باخت محسوب می‌شود!

فیلم «خورشید» در حالی به‌عنوان نماینده سینمای ایران برای اسکار انتخاب شد که این مراسم آمریکایی همواره برخوردی خصمانه و سیاسی با سینمای ایران داشته است

کیهان نوشت: هرچند که آکادمی ‌علوم و هنرهای سینمایی اسکار، برخلاف عنوانش همواره در مواجهه با سینمای ایران، برخوردی غیرهنری و سیاسی داشته، اما مدیریت سینمایی ایران باز هم مثل هر سال برای انتخاب نماینده سینمای ایران به اسکار، وقت و بودجه صرف کرد!

امسال نیز برای جایزه‌ای که زمین بازی سینمای ایران نیست و اساساً نسبتی با فرهنگ و سینمای ما ندارد، گروهی با عنوان «هیئت معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار» تشکیل شد. هیئتی که جلسات متعددی را برگزاری می‌کنند تا در یک بازی دو سر باخت، یک فیلم را به‌عنوان نماینده سینمای ایران به اسکار معرفی کنند.

این در شرایطی است که در هر حال، نتیجه برای ایران باخت است؛ اگر فیلمی ‌شایسته نام و فرهنگ ایران به اسکار معرفی شود، اصلا دیده نخواهد شد، چون در مراسم اسکار، فیلمی ‌نمایش داده نمی‌شود. معرفی فیلم‌های ضدایرانی به اسکار به‌عنوان نماینده سینمای ایران(!) نیز حتی اگر به کسب جایزه هم منجر شود، یک باخت برای ایران محسوب خواهد شد!

در این شرایط، هر چند که فیلم «خورشید» اثری در خور نام سینمای ایران محسوب می‌شود، اما به‌دلیل نداشتن شاخص‌های مدنظر گردانندگان اسکار(تصویری منفی از ملت و کشور ایران) به آرشیو اسکار خواهد پیوست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا فیلم جدایی نادر از سیمین فیلم بدی بود و شماها خیلی میفهمید!!!خداوکیلی اینطوری که از نظرات شماها پیداست خودتون بیشتر ضد ایرانی هستین ولی برای ماله کشی روی این گندکاری که بخاطرش احتمالا حقوق هم دریافت میکنید به دیگران اتهام میزنید!!.اگر از داوران اسکار بپرسید ایران کجاست بیشتر_
      شون نمیدونن چه برسه به اینکه رویکرد ضد ایرانی داشته باشن.!.اگر میتونید خجالت رو معنی کنید یکمی استفاده هم بکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج