adexo3
۱۰۵۶۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تعداد قربانیان حادثه آزادگان به ۸ نفر رسید

مدیر بحران بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه آزادگان تهران براثر شدت جراحات وارده درحین عمل جراحی در این بیمارستان فوت شد و شمار کشته شدگان این حادثه به هشت نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا: مدیر بحران بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه آزادگان تهران براثر شدت جراحات وارده درحین عمل جراحی در این بیمارستان فوت شد و شمار کشته شدگان این حادثه به هشت نفر رسید.

ˈکاظم مرادیˈ افزود: تاکنون هویت این فرد که بانوی حدود ۲۷ ساله است مشخص نشده و اقدامات برای شناخت هویت این فرد از سوی نیروی انتظامی ادامه دارد.

وی اظهار کرد: ۱۹ نفر از مصدومان این حادثه در اورژانس بیمارستان فیاض بخش تهران پذیرش شدند که از این تعداد ۹ نفر آقا و بقیه خانم هستند.

مرادی با اشاره به اینکه ۵ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند، اظهار کرد: بقیه مصدومان به دلیل وخامت وضع جسمی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و در بخش های این مجموعه بستری شدند.

برخی از مسوولان شهرداری در اورژانس بیمارستان فیاض بخش حاضر شدند و در جریان روند درمان مصدومان این حادثه قرار گرفتند.

اتوبوس بخش خصوصی شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه صبح امروز (دوشنبه) در آزادراه آزادگان واژگون شد که دراثر این حادثه ۸ نفر کشته و ۲۵ نفر مجروح و مصدومان به بیمارستان های فیاض بخش، امام خمینی(ره)، شریعتی و حضرت رسول(ص) تهران منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج