۱۰۶۶۶۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قابلیت اشتراک‌ تصاویر در «استریت‌ویو» فراهم شد

«گوگل استریت ویو» یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش نمای خیابان‌ها، موزه‌ها و رستوران‌ها با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران به روز شد.

دیجیاتو: «گوگل استریت ویو» یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش نمای خیابان‌ها، موزه‌ها و رستوران‌ها با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران به روز شد.

قابلیت اشتراک‌ تصاویر در «استریت‌ویو» فراهم شد

اکثر تصاویر گرفته شده در گوگل مپس استریت ویو با دوربین‌های اختصاصی گوگل گرفته شده‌اند؛ گوگل پیش از این هم گوگل به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عکس‌ در استریت ویو را میداد اما بدین منظور دوربین آنها باید از فیلمبرداری ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کرد. حالا اما همه موبایل‌های سازگار با ARCore که شامل اغلب گوشی‌ها می‌شود، این امکان را دارند.

گوگل در وبلاگ اختصاسی گوگل مپس در مورد بروزرسانی اپلیکیشن استریت ویو در سیستم عامل اندرورید و ویژگی ضبط تصاویر به صورت رسمی اطلاع رسانی کرده است. کاربران برای اضافه کردن تصاویر به اپلیکیشن باید از خود برنامه استفاده کنند تا بتوانند از فناوری مبتنی بر واقعیت افزوده ARCore در اشتراک گذاری تصاویر نمای خیابان بهره ببرند.

قابلیت اشتراک‌ تصاویر در «استریت‌ویو» فراهم شد

برای اضافه کردن تصاویر مربوط به نمای خیابان، کاربران ابتدا باید نسخه بروزرسانی شده استریت ویو را دانلود کنند. تصاویر نمای خیابان باید از طریق اپ استریت ویو ضبط شوند. پس از شروع ضبط، کاربران به راحتی می‌توانند در حین قدم زدن در خیابان، تصاویری از نمای آن منطقه را به برنامه اضافه کنند.

در واقع اپلیکیشن به صورت منظم عکس‌هایی از مسیر حرکت کاربر ضبط می‌کند. امکان مشاهده تصاویر گرفته شده سایر کاربران هم وجود دارد.

قابلیت اشتراک‌ تصاویر در «استریت‌ویو» فراهم شد

گوگل به حفظ حریم خصوصی در بروزرسانی جدید مانند نسخه‌های قبلی توجه نشان داده و قسمت‌هایی از تصاویر که حاوی اطلاعاتی مانند چهره افراد، شماره پلاک خودرو و دیگر داده‌های شخصی است را سانسور می‌کند. گوگل علاوه بر بروزرسانی استریت ویو،‌ اپلیکیشن محبوب گوگل مپس را نیز آپدیت کرده است.

در حال حاضر، امکان اضافه کردن نمای خیابان تنها در دسترس کاربران برخی مناطق از جمله آستین، نیویورک، تورنتو، کاستاریکا، اندونزی و نیجریه قرار دارد؛ اما به زودی سایر کاربران نیز می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج