۱۰۷۵۵۷۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پدر جانسون: منتظر پاسپورت فرانسوی هستم

استنلی جانسون، پدر نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که برای حفظ رابطه خود با اتحادیه اروپا در دوران پسابرکسیت، وارد روند قانونی درخواست پاسپورت کشور فرانسه شده است.

برترین‌ها: استنلی جانسون، پدر نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که برای حفظ رابطه خود با اتحادیه اروپا در دوران پسابرکسیت، وارد روند قانونی درخواست پاسپورت کشور فرانسه شده است.

استنلی جانسون، عضو سابق پارلمان اروپا که به رفراندوم برکسیت در ۲۰۱۶ رای منفی داده ، به رادیو آرتی‌ال گفت که بخاطر پیوندهای قوی خانوادگی با فرانسه تصمیم گرفته شهروند فرانسه شود.

پدر جانسون: منتظر پاسپورت فرانسوی هستم

آقای جانسون که ۸۰ سال سن دارد در این گفتگو که به زبان فرانسه انجام داده، تصریح کرد:«در واقع من فرانسوی هستم چون نه تنها مادرم متولد فرانسه بوده بلکه مادر بزرگ و جد مادریم نیز فرانسوی بودند. بنابراین باز پس‌گیری هویت سابقم من را خوشحال می‌کند.»

او با تاکید بر اهمیت حفظ رابطه با اتحادیه اروپا افزود:«من همیشه یک اروپایی خواهم بود و به مردم بریتانیا نیز نمی‌توان گفت که دیگر اروپایی نیستند.»

همسر استنلی جانسون نیز متولد منطقه ورسای است و تابعیت فرانسوی دارد.راشل جانسون، خواهر نخست وزیر بریتانیا نیز پیشتر از تصمیم اولیه پدرش در ماه مارس ۲۰۲۰ ابراز خرسندی کرده و گفته بود:««خبر خوبی است. به این ترتیب من هم می‌توانم فرانسوی شوم.»

پسر آقای جانسون، بوریس که در حال حاضر نخست وزیر بریتانیاست از چهره‌های فعال در همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ بود. بوریس جانسون همان زمان نیز تاکید داشت که بریتانیا می‌تواند به عنوان یک کشور کاملاً مستقل و خارج از اتحادیه اروپای بیش از حد بوروکراتیک، «موفق» شود.

نخست وزیر بریتانیا در نهایت عصر چهارشنبه(۳۰ دسامبر) به طور رسمی «توافق‌نامه تجارت و همکاری اتحادیه اروپا و بریتانیا» را برای آغاز دوران پسابرکسیت امضا کرد.

بریتانیا پس از یک مشارکت ۴۸ ساله پر افت و خیز در پروژه اروپای واحد، پنجشنبه شب، ۳۱ دسامبر، رسماً از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج