۱۰۷۷۹۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تونل غیرقانونی بهشت آباد باید متوقف بماند

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل بهشت‌آباد غیرقانونی است و باید متوقف بماند و در زمینه مازاد آب استان تابع شرع و حاکمیت هستیم.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل بهشت‌آباد غیرقانونی است و باید متوقف بماند و در زمینه مازاد آب استان تابع شرع و حاکمیت هستیم.

احمد راستینه عصر امروز در جلسه شورای اداری با حضور رئیس قوه مقننه گفت: امروز بعد از هفت ماه از شروع فعالیت دوره جدید مجلس شورای اسلامی باور دارم که می‌توان با نگاه جهادی و حرکت انقلابی همه ظرفیت‌ها را برای رفع محرومیت از استان‌های کم‌برخوردار پای کار آورد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور جهادی رئیس مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در خصوص طرح‌های انتقال آب چیزی که مهم و حاکم است علم، دانش و تخصص است و از طرح‌های غیرقانونی، غیرفنی و زورگویانه باید عبور کنیم.

تونل غیرقانونی بهشت آباد باید متوقف بماند

وی با بیان اینکه باور من این است که مطالبه آبی استان به نتیجه می‌رسد، خاطرنشان کرد: منطق ما در خصوص آب روشن است که پس از تامین آب مورد نیاز مردم استان ما بقی به سایر استان‌ها انتقال یابد.

راستینه تصریح کرد: تونل بهشت‌آباد غیرقانونی و غیرتخصصی است و باید متوقف بماند و در زمینه مازاد آب استان تابع شرع و حاکمیت هستیم اما خواهش داریم برای ایجاد توسعه پایدار و رفع محرومیت استان ما به ازای آبی در نظر گرفته شود.

نماینده حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: با عرض احترام به شما و مردم طرح تحقیق و تفحص از طرح‌های انتقال آب را امروز کلید می‌زنم.

وی اضافه کرد: ما آنگونه که مصوبه اقدام راهبردی را برای متوقف کردن یاوه‌گویی‌ آمریکا به تصویب رساندیم با اصلاح ساختار بودجه، توزیع عادلانه ثروت را در کل کشور رقم می‌زنیم.

راستینه تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری میانگین درآمد سرانه‌اش نسبت به سایر استان‌های کشور به شدت پایین‌، سهم تولید ثروت آن در رتبه 28 است و رتبه بیکاری این استان برای مردم آزاردهنده شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان استان ظرفیت‌های مردمی را پایه کار خواهند آورد و از شما خواهشمندیم ظرفیت‌های قانونی را برای محرومیت‌زدایی از این استان ایجاد کنید.

وی بیان داشت: راه‌آهن اصفهان شهرکرد با پیگیری و وحدت مجمع نمایندگان استان و پیگیری استاندار محترم به نقطه قابل قبولی رسیده است که خواهش داریم کمک کنید تامین اعتبار نهایی این طرح صورت پذیرد و سال آینده صدای سوت قطار در شهرکرد شنیده شود.

راستینه تاکید کرد: کمک کنید مشکل 31 طرح کشاورزی که سال‌هاست معطل مانده حل شود که این طرح باعث اشتغالزایی قریب به 35 هزار نفر خواهد شد و همچنین طرح انتقال آب بن بروجن که رئیس جمهور متعهد به اتمام آن در سال آینده شده است یکی از طرح‌های حیاتی استان است.

وی با اشاره به لزوم کمک در رفع مشکل زمین‌های اوقافی چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل مشکلات زیست محیطی در سنوات اخیر بیش از یک میلیون نفر از مردم استان ما به خاطر مشکلات زیست‌محیطی مهاجرت کرده‌اند که لازم است برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج