جاباما
۱۰۷۸۰۸۳
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

لحظه‌شماری سینا مهراد برای اخراج از دانشگاه!

مهران مدیری شب گذشته با سینا مهراد بازیگر سریال پدر درباره تحصیل،ازدواج و تفریحات او در کودکی صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران: مهران مدیری شب گذشته با سینا مهراد بازیگر سریال پدر درباره تحصیل،ازدواج و تفریحات او در کودکی صحبت کرد.

در بخشی از برنامه مهراد درباره روز‌های کرونایی گفت: من هم کرونا گرفتم، هفته اول خیلی سخت گذشت تقریبا همه علائم را داشتم، اما در هفته دوم شرایط بهتر بود. من در خانه قرنطینه بودم و درد زیادی داشتم، حتی ۶ کیلو وزن کم کردم.

بازیگر سریال پدر درباره انصراف از رشته معماری توضیح داد: حقیقت انصراف ندادم بلکه اخراج شدم. اشتباه کردم سمت معماری رفتم خیلی رشته شیک و درست و حسابی است اما من اهل کار‌های ظریف نیستم، وقتی می‌رفتم سر کلاس ۴۰ تا دختر بودند و من یا یک پسر دیگر بودیم. من بیشتر اهل کار‌های یدی هستم و پشت میز نشین نیستم.

لحظه‌شماری سینا مهراد برای اخراج از دانشگاه!

وی ادامه داد: سه سال معماری خواندم، در ۶ ترم فقط ۲۸ واحد پاس کردم. (خنده) خیلی منتظر بودم یک روز صبح که دانشگاه می‌روم مدیر گروه، نامه اخراجی را به من بدهد وبالاخره این اتفاق افتاد. برگه اخراجی را گرفتم و هنوز هم دارم. بعد تمرکز ۱۰۰ درصدی روی سینما داشتم.

مهراد درباره تجربه فیلم کوتاه گفت:چهار فیلم کوتاه ساختم، دوتا ۱۰۰ ثانیه و دوتا هم ۱۰ دقیقه‌ای بوده البته بیشتر دلی می‌سازم. برای جشنواره‌ها هم نمی‌فرستم بلکه برای تجربه این کار را انجام می‌دهم.

بازیگر «ژن خوک» درباره برنامه ریزی در بازیگری بیان کرد: من معمولا برای زندگی شخصی خودم برنامه ندارم، اما برای حرفه ام بسیار برنامه ریزی می‌کنم، بیشتر برنامه هایم یک ساله است.

وی افزود:بازیگری برای من جدی است، چون با آن بزرگ شدم. بیشتر تفریحات من پشت صحنه بوده، من و ساعد هیچ وقت اسباب بازی نداشتیم و همیشه تفریح ما پشت صحنه فیلم‌ها بود.

خط قرمز سینا مهراد در بازیگری

مهراد اظهار کرد:بازیگری برایم جدی است، اما تا یک جایی! چراکه خط قرمز‌هایی برای خودم در ذهنم است تا آن را رد نکنم، مثلا به زور جای کسی را در سینما نگیرم، دروغ نگویم. اگر این اتفاق بیفتد بازیگری را کنار می‌گذارم.

بازیگر سریال آقازاده در پاسخ به سوال مدیری درباره نقش مورد علاقه اش گفت:خیلی برایم مهم نیست چه نقشی را بازی کنم بیشتر مهم است چگونه آن نقش را بازی کنم. نقش تمام آدم‌های دنیا را دوست دارم بازی کنم چراکه هر آدم در دنیا یک شخصیت منحصر به فرد دارد.همیشه دوست داشتم یک پسر ورزشکار، عاشق، عاصی به ته خط رسیده را بازی کنم. متاسفانه فیلم ورزشی خیلی ساخته نمی‌شود.

مدیری گفت: گفتی عاشق هم باشد (خنده) پس چرا ازدواج نمیکنی!

مهراد گفت: من از شرایط ازدواج فقط اصرار مادرم را دارم (خنده) البته باید ایده آل خودت را پیدا کنی، اما من هنوز پیدا نکردم.

این بازیگر درباره رفتن از ایران گفت: یک زمانی قرار بود بروم، اما خیلی تصمیم من جدی نبود، دوره‌ای بود که خیلی تلاش می‌کردم دیده شوم به در و دیوار می‌زدم تا دیده شوم، اما دیده نشدم. در اوج ناامیدی بالاخره یک اتفاقی افتاد.

مهراد درباره سریال پدر گفت: سریال پدر خوب ساخته شد و زمانی که سریالی دیده می‌شودهمه عوامل آن دیده شدند خیلی موفق شد، من هم به واسطه این سریال دیده شدم.

وی درباره نقش‌های مثبت خود بیان کرد: فقط دو نقش مثبت داشتم، من یک کاراکتر به نام حامد تهرانی را دوبار بازی کردم.نقش‌های مثبت خیلی به من نزدیک نیست، اما یک جا‌هایی از من دور است و یک جا‌هایی به من نزدیک است.

وی درباره نقش منفی عنوان کرد: من نقش منفی دوست ندارم، اما توانایی‌هایی دارم که انشاءالله امسال در نقش‌های دیگر نشان می‌دهم.

مهراد در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه اگر به گذشته برگردی دوباره همین مسیر را انتخاب می‌کنی توضیح داد: من این مسیرم را دوست دارم و از آن راضی هستم، اما مسیر جدید با ریسک‌های جدید انتخاب می‌کنم.

وی افزود: اوایل شیوع کرونا کار ما می‌خواست متوقف شود، من دماوند بودم. دغدغه‌های زیادی داشتم، در تپه‌های دماوند پیاده می‌رفتم و با تلفن صحبت می‌کردم اعصابم خورد شده بود.

وی افزود: تلفنم که تمام شد یک لحظه سمت چپم را نگاه کردم دیدم یک پسر جوان هم سن من هندزفری در گوش خود گذاشته خوابیده، چوپان بود. خیلی با آرامش موسیقی گوش می‌کرد حتی آن لحظه ایده فیلم کوتاه به ذهن من آمد که یک روز من جای او باشم به نظرم باغبان و چوپان آرامش دارند.

مجبورم درفضای مجازی باشم، سعی می‌کنم به حاشیه فکر نکنم. اگر شغلم بازیگری نبود قطعا در فضای مجازی نبودم. وقتی وارد فضای مجازی می‌شوی با اعصاب خورد بیرون می‌آیی.

ترس مهران مدیری از سفر به استانبول

مدیری گفت: اصلا یک وضعی است، به خصوص این روز‌ها که دیدید که چه خبر است. در استانبول چه خبر است!

مهراد گفت: آدم می‌ترسد این روز‌ها استانبول برود.

مدیری عنوان کرد: منم چهار چشمی استانبول و دنبال می‌کنم کار به کجا رسیده من که اهل فضای مجازینبودم، می‌دانم کی با کی چکار می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج