۱۰۸۵۵۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیش‌بینی بارش برف و باران در ۱۸ استان

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده بارش برف و باران نسبتا شدیدی در ۱۸ استان رخ دهد و اگر در محورهای شمالی کولاک داشته باشیم احتمالا به صورت ساعتی برخی از آنها مسدود خواهند شد.

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده بارش برف و باران نسبتا شدیدی در ۱۸ استان رخ دهد و اگر در محورهای شمالی کولاک داشته باشیم احتمالا به صورت ساعتی برخی از آنها مسدود خواهند شد.

فرهاد مهریاری اظهار کرد: سامانه بارشی وارد کشور شده که تا فردا بعدازظهر تقریبا ۱۸ استان را درگیر کرده و در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، همدان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان و مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده بارش برف و باران سنگین پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی صورت گرفته هشدار احتمالی سیلابی شدن استان های خوزستان، اصفهان و فارس را داده ایم و در این مناطق آماده باش کامل اعلام کردیم. همچنین بیش از ۵۵۰ پایگاه ثابت و سیار، ۴۵۰۰ ماشین آلات زمستانی و بیش از ۶۰۰۰ نفر راهدار در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه فعلا هیچ جاده مسدودی در کشور نداریم، اظهار کرد: چند روستای کردستان و چهارمحال بختیاری به دلیل بارش برف مسدود شده اند که طی ساعات آینده و با کمتر شدن بارش ها در این دو استان، راه های آنها را بازگشایی خواهیم کرد.

مهریاری با اشاره به اینکه احتمال مسدود شدن برخی محورهای شمالی وجود دارد، گفت: پیش بینی های هواشناسی نشان داده که در محورهای شمالی شاهد بارش شدید برف و وزش شدید باد خواهیم بود؛ یعنی احتمالا نیمه شب امشب کولاک در برخی محورهای شمالی اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین احتمالا از ساعت ۱۲ امشب تا ساعت ۳ بامداد برخی محورهای شمالی به صورت موقت مسدود شوند.

وی تأکید کرد: از همه مسافران می خواهیم با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در استان های مذکور از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند و آن را به فردا بعدازظهر و پس از آن موکول کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج