جاباما
۱۰۸۵۸۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازداشت زنی که قصد تیراندازی به پلوسی را داشت

روزنامه واشنگتن پست نوشت: مقامات فدرال آمریکا دو زن را در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره در روز شش ژانویه بازداشت کردند.

ایسنا: روزنامه واشنگتن پست نوشت: مقامات فدرال آمریکا دو زن را در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره در روز شش ژانویه بازداشت کردند.

به نوشته این روزنامه، یکی از این زنان قصد داشته در جریان اعتراضات به سمت نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تیراندازی کند.

بازداشت زنی که قصد تیراندازی به پلوسی را داشت

به اشاره این روزنامه، دفتر تحقیقات فدرال 12 ژانویه فایل ویدیویی را به دست آورده که در آن دو زن به نام‌های دیانا سانتوس اسمیت،‌ دون بانکروفت زمان ترک کنگره نشان داده می‌شوند که نیروهای امنیتی بعد از آن این دو زن را بازداشت کردند.

بانکروفت در فایل ویدیویی که برای فرزندانش فرستاده گفته است: به ساختمان کنگره حمله کردیم...وارد شدیم. کارمان را کردیم. دنبال نانسی (پلوسی) گشتیم تا به سر لعنتی‌اش تیراندازی کنیم اما او را نیافتیم.

دفتر تحقیقات فدرال تاکید کرد، این دو زن از همان ابتدا درباره مشارکت‌شان در حمله به کنگره به مقامات دروغ گفتند آن دو الان با سه اتهام فدرال روبه‌رو هستند ازجمله اتهام یورش مغرضانه به ساختمان کنگره؛ جایی که بدون داشتن مجوز خاص امکان ورود به آنجا وجود ندارد، مانع تراشی در فعالیت‌های دولتی به واسطه اقدامات اغتشاش‌آمیز و عملکرد خارج از قانون در ساختمان کنگره.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج