adexo3
۱۰۸۶۷۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سخنگوی پوتین حامیان ناوالنی را اوباش نامید

تظاهرات سراسری شهروندان روسیه در حمایت از آزادی منتقد سرسخت کرملین ادامه دارد و با خشونت و دستگیری همراه است. ولادیمیر پوتین در این میان هرگونه مذاکره با حامیان ناوالنی را رد کرده است.

برترین‌ها: تظاهرات سراسری شهروندان روسیه در حمایت از آزادی منتقد سرسخت کرملین ادامه دارد و با خشونت و دستگیری همراه است. ولادیمیر پوتین در این میان هرگونه مذاکره با حامیان ناوالنی را رد کرده است.

دستکم ۵۳۰۰ نفر در ۸۷ شهر در خلال اعتراضات سراسری به دستگیری ناوالنی، بازداشت شده‌اند. گروه‌های حقوق بشری روسیه از دستگیری‌های گسترده به شدت انتقاد کرده و سرکوب معترضان را بی‌سابقه خوانده‌اند.

بیش از ۹۰ روزنامه‌نگار در ۳۱ شهر روسیه هم در میان دستگیرشدگان هستند. اعلام شده که پلیس عامدانه به خبرنگاران حمله‌ور شد تا جلوی پوشش خبری اوضاع را بگیرد.

رویکرد ماموران امنیتی و پلیس نسبت به رفتار مسالمت جویانه معترضان نیز، به شدت خشن و وحشیانه بوده است. دستکم ۵۰ نفر در زمان بازداشت مورد حمله فیزیکی ماموران قرار گرفته و کتک خورده‌اند.

هم‌زمان، دادستانی روسیه با درخواست اداره زندان‌ها مبنی بر تبدیل حبس تعلیقی ناوالنی به حبس قطعی موافقت کرد. یولیا همسر الکسی ناوالنی نیز به دلیل شرکت در تجمعات، به جریمه نقدی محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج