۱۰۹۰۲۶۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فرسودگی ۹۴درصد بیمارستان‌های استان تهران

معاون برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه ۹۴درصد بیمارستان‌های تهران و حاشیه شهر فرسوده است، گفت: ۱۲طرح در حاشیه تهران به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر ۲۶پروژه با ۸هزار و ۷۰۰تخت در حال احداث است.

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه ۹۴درصد بیمارستان‌های تهران و حاشیه شهر فرسوده است، گفت: ۱۲طرح در حاشیه تهران به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر ۲۶پروژه با ۸هزار و ۷۰۰تخت در حال احداث است.

سیدکمال تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ۷۰ درصد طرح‌های ویژه بیمارستانی در دولت فعلی ساخته شده که فقط ۳۰ درصد از آن‌ها در سال جاری اضافه شده است.

وی گفت: در بخش دولتی از نظر شاخص‌های بیمارستانی استان تهران، شاخص‌های پایین‌تر از متوسط کشور را دارا و ۹۴ درصد بیمارستان‌های تهران و حاشیه شهر فرسوده بوده و طبق بررسی‌های انجام شده ۴۹ پروژه با ۲ هزار و ۳۳۹ طرح بازسازی شده و ۱۲ طرح در حاشیه تهران به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزارت بهداشت افزود: درحال حاضر ۲۶ پروژه در استان تهران با ۸ هزار و ۷۰۰ تخت در حال احداث است و مهم‌ترین مسئله در غرب تهران با حدود ۲ و نیم میلیون نفر جمعیت و در حاشیه بودن با کرج و تهران، به جز بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار، امکانات بیمارستانی دیگری وجود نداشت.

تقوی‌نژاد بیان کرد: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد، بیمارستان‌های ۲۵۵ تختخوابی فردیس، ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر و ۳۱۳ تختخوابی شهریار در حال احداث است و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس نیز مزین به نام سردار شهید سلیمانی افتتاح شد.

وی ادامه داد: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس، اولین بیمارستان زنجیره‌ای است که به شکل پایلوت در کشور مطرح می‌شود و بیمارستان‌های شهریار، ملارد و قدس به شکل مدیریت واحد با یکدیگر ادغام شده و موجب افزایش بهره‌وری در عملکرد بخش سلامت و رضایت‌مندی و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

معاون وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حدود ۳۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس شده است، خاطر نشان کرد: این بیمارستان در فضایی به مساحت بیش از ۱۶ هزار مربع حدود ۴۲۰ نفر در بخش کارکنان و ۵۰ نفر پزشک مشغول به فعالیت بوده که ۷۰ درصد اشتغالزایی از نیروهای بومی منطقه است.

تقوی‌نژاد با اشاره به اینکه بخشی از مردم برای خدمات پزشکی و درمانی به تهران مراجعه می‌کردند و عمده افراد امکان پرداخت هزینه‌های خصوصی و رفت و آمد را نداشتند، تصریح کرد: با افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی شهرقدس عمده مشکلات مردم برطرف شده و خدمات مختلفی در بخش‌های اورژانس، جراحی و تخصص‌های مختلف ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج