۱۰۹۰۶۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکذیب یک شایعه در پی انفجار گمرک اسلام‌قلعه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره شرایط در مرزهای ایران و اخباری مبنی بر ورود غیرقانونی به کشور گفت: به هیچ عنوان مطالب مطرح شده در خصوص ورود غیرقانونی افراد به ایران صحت ندارد و در مرز ایران همه چیز سرجای خودش قرار دارد و امنیت کامل برقرار است و مشکلی نداریم.

ایسنا: مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره شرایط در مرزهای ایران و اخباری مبنی بر ورود غیرقانونی به کشور گفت: به هیچ عنوان مطالب مطرح شده در خصوص ورود غیرقانونی افراد به ایران صحت ندارد و در مرز ایران همه چیز سرجای خودش قرار دارد و امنیت کامل برقرار است و مشکلی نداریم.

محسن نجات عنوان کرد: به طور کلی در سمت ایران اتفاقی نیفتاده است و در خاک افغانستان آتش سوزی رخ داده و از دستگاه‌هایی هم که در آتش سوخته‌اند، هیچ دستگاهی ایرانی نبوده است.

تکذیب یک شایعه در پی انفجار گمرک اسلام‌قلعه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان گفت: مصدوم ایرانی یا خسارتی به تجهیزات ایران وارد نشده است.

وی درباره این که گفته شده ۵۰۰ تانکر در آتش سوخته‌اند، اظهار کرد: این تعداد دستگاه صحت ندارد اما عدد واقعی هم از میزان خسارات نداریم و باید منتظر پایان آتش سوزی و جمع بندی بمانیم.

نجات ضمن بیان این مطلب که ۲۱ دستگاه آمبولانس توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس و همچنین ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین با تجهیزات کامل آتش نشانی در مرز مستقر شده اند، بیان کرد: تمامی نیروهای بحران محور نظیر ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران حضور فعالانه دارند اما تا کنون دستگاه و خودرویی به مرز افغانستان وارد نشده است.

وی تاکید کرد: از دقایق اولیه آتش سوزی شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد و هم اکنون نیز اعضای مدیریت بحران استان با حضور استاندار خراسان رضوی در مرز و منطقه حضور دارند تا در صورت نیاز به تصمیم فوری، اقدامات سریعا انجام شود.

نجات تصریح کرد: شورای مدیریت بحران استان در حالت آماده باش است و شهرستان‌های تربت جام، فریمان و خواف نیز به صورت فعالانه‌ در آماده باش قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج