adexo3
۱۰۹۰۹۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن ۲۰۱۴

داوران شصت و هفتمین دوره جشنواره کن به ریاست جین کمپیون، کنفرانس مطبوعاتی افتتاحیه این جشنواره را برگزار نمودند. اعضای این هیئت دیدگاه هایی پر از اشتیاق و اعتماد به نفس داشتند که گزیده ای از آنها را در زیر می خوانید.

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن 2014



برترین ها: داوران شصت و هفتمین دوره جشنواره کن به ریاست جین کمپیون، کنفرانس مطبوعاتی افتتاحیه این جشنواره را برگزار نمودند. اعضای این هیئت دیدگاه هایی پر از اشتیاق و اعتماد به نفس داشتند که گزیده ای از آنها را در زیر می خوانید.

به گزارش برترین ها به نقل ازfestival-cannes؛ جیم کمپیون: «مسئولیت سنگینی روی دوش ماست. سینما همه زندگی من است و تجربه من در این مورد باعث شده که من منتقد فیلم هم بشوم. همیشه برایم جالب بوده که سعی کنم دیدگاه کارگردان نسبت به دنیا را درک کنم. فیلم برای همه ما عشق است و همین مسئله به ما دیکته می کند که چطور واکنش بدهیم. من از حالا نمی توانم واکنش هایمان را پیش بینی کنم.

هر فیلمی متفاوت با دیگری است، یک فیلم ممکن است آهنگ تندی داشته باشد و فیلم دیگری بسیار آرام و کند باشد، ولی همه آنها برای ما سورپرایز هستند و عواطف جدیدی را در ما برمی انگیزند.»

کارول بوکه: «همه فیلم های منتخب توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و این بدان معناست که روندی کاملاً ذهنی در پیش داریم، ولی اگر این فیلم ها انتخاب شده اند، دلیلش این است که کمک های ارزشمندی به فیلمسازی کرده اند. ما به درخواست جین تصمیم گرفته ایم که در طی جشنواره مطبوعات را مطالعه نکنیم تا تأثیری روی نظرمان نداشته باشند.»

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن 2014

سوفیا کوپولا: «سبک های کارگردانی متفاوتی عرضه شده اند و ما انتظار داریم که غافلگیر بشویم. صبر می کنیم تا ببینیم چه می شود.»

لیلا حاتمی: «فیلم های بسیار خوبی خواهیم دید. برای من انتخاب کردن کار آسانی نخواهد بود.»

دو-یئون جئون: «من عصبی شده ام و این مرا نگران می کند، ولی مهمترین چیز فیلم ها هستند.»

ویلم دافو: «انتظار دارم فیلم های خوبی ببینم و درگیر روند خلاقانه ای بشوم که نتیجه آن تصمیم ما خواهد بود. در کل هم جالب است و هم خلاقانه و سرگرم کننده.»

گائل گارسیا برنال: «شخصاً فکر می کنم ایده جدی بودن ذهن مرا مشغول کرده است. دوست دارم این را مانند یک بازی ببینم. همه ما فیلم ها را با شتاب خودمان تماشا می کنیم و من بخاطر همین اینجا هستم.»

جیا ژانگکه: «بخشی از جشنواره کن بودن مانند آن است که در حال و هوای عشق باشید، گویی هر روز عاشق می شوید. ما این فیلم ها را با ذهن های باز تماشا می کنیم.»

نیکولاس ویندینگ رفن: «همه ما افکاری داریم و بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به ندای درونی خود گوش دهیم. ما گپ می زنیم و درباره خانواده هایمان صحبت می کنیم و سپس درباره فیلم حرف می زنیم. در نهایت جواب درست را می یابیم.»

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن 2014

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن 2014

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن 2014

تصاویری از هیئت داوران جشنواره کن 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خبرنگار

      خیلی خوشم آمد از حجاب این خانم بازیگر در عرصه بین المللی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج