۱۰۹۱۷۴۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

جزئیاتی از حادثه انفجار در مطب دندانپزشکی

حادثه انفجار و آتش سوزی در مطب دندانپزشکی در نبش پیاده راه تربیت به دو دستگاه اتوبوس BRT و دیوارهای مجاور خسارت زده و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

ایسنا: حادثه انفجار و آتش سوزی در مطب دندانپزشکی در نبش پیاده راه تربیت به دو دستگاه اتوبوس BRT و دیوارهای مجاور خسارت زده و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز بر اثر وقوع انفجار و آتش سوزی در داخل مطب کمک دندانپزشکی در طبقه دوم ساختمانی در نبش پیاده راه تربیت، آتش نشانان ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیاتی از حادثه انفجار در مطب دندانپزشکی

این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داده بود، منجر به ایجاد خساراتی به دیوار مغازه فوقانی مجاور و شکسته شدن دو قطعه شیشه دو دستگاه اتوبوس مسافربریBRT شد، اما خسارتی برای مسافرین نداشت.

همچنین بر اثر وقوع این حادثه پنجره‌ها شکسته شده و چهار شهروند زن که در پیاده‌رو در حال تردد بود، دچار آسیب سطحی شدند.

بر اساس این گزارش، دندانپزشک این مطب که مرد مسنی بود به علت سوختگی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و آتش نشانان ایستگاه شماره یک با فرماندهی کاه فروشان پس از ایمن سازی محل حادثه به عملیات خاتمه دادند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز با اشاره به وقوع انفجار گاز در نبش خیابان تربیت تبریز، گفت: خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران و راننده اتوبوس در اثر موج ناشی از حادثه انفجار گاز در ساختمان نبش پیاده راه تربیت وارد نشده است.

غنی زاده با اعلام خبر فوق گفت: عصر امروز سه شنبه ۲۸ بهمن، در اثر انفجار گاز در طبقه دوم ساختمانی در نبش پیاده راه تربیت موج انفجار باعث صدمه و شکسته شدن شیشه‌های اتوبوس مسیر تندرو که در حال طی مسیر به طرف میدان بسیج بود، شده است.

وی افزود: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ یک از مسافران و راننده اتوبوس فوق آسیبی ندیده‌اند، اما موج انفجار به حدی بود که باعث ترس و دلهره مسافران شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، وی ادامه داد: با حضور نیروهای بازرسی و گشت و نظارت شرکت واحد و آتش نشانی در محل و کنترل مسافران از نظر سلامتی و با همکاری شهروندان عزیز، مسافران به اتوبوس دیگر منتقل شده و اتوبوس آسیب دیده به مجتمع تعمیرگاهی شرکت واحد منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الله برکت الاه

    • بدون نام

      دندان پزشکان به کارمندان خود حقوق کم میدهند مثلا در شهر اسفراین با اینکه تعرفه دندان پزشکی بالا رفته و سر به فلک رسیده و دندان پزشکان بالای ۲ میلیون درآمد در روز دارند ولی به کارمندان خود ۶۰۰ هزار حقوق بیشتر نمی دهند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج