۱۰۹۲۶۷۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۵تکنیک برای حل مشکلات خواب

بی خوابی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات قرن حاضر دانست، برای حل این مشکل روش‌های زیادی وجود دارد که شاید اشاره به برخی از این تکنیک‌ها بتواند مشکل شما را حل کند.

انتخاب: بی خوابی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات قرن حاضر دانست، برای حل این مشکل روش‌های زیادی وجود دارد که شاید اشاره به برخی از این تکنیک‌ها بتواند مشکل شما را حل کند.

بررسی ۵ روش مذکور می‌تواند مشکل خواب شما را حل کند:با یک مشاور صحبت کنید

در بسیاری از موارد، مشکلات خواب، ریشه‌های اضطراب و افسردگی دارند، به همین دلیل است، که لازم است اگر هیچ روشی به خواب شما کمک نمی‌کند با یک مشاور یا روانشناس درباره مشکلات خود صحبت کنید.

مصرف کافئین را کاهش دهید

بر اساس اطلاعات مندرج در نشریه بهداشت هاروارد اگر در به خواب رفتن مشکل دارید، ممکن است مصرف بیش از حد کافئین در طول روز، علت اصلی مشکل شما باشد؛ بنابراین سعی کنید تا حد امکان در ساعات پایانی شب کافئین نخورید.

یک دفتر خاطرات خواب داشته باشید

طبق تحقیقاتی که توسط مرکز تحقیقات سرطان فرد هاچینسون منتشر شد، هنگامی که افراد خاطرات مرتبط با ساعات خواب خود را ثبت کردند، کمتر دچار مشکلات خواب شدند، درواقع وقتی شما خاطرات خود را ثبت می‌کنید، متوجه می‌شوید مسیر خواب شما چگونه است، در چه ساعاتی راحت‌تر به خواب می‌روید، در چه ساعاتی سخت‌تر و حتی چه خوراکی‌هایی شما را دچار مشکلات خواهد کرد.

مطالعه و قدم زدن

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می‌شوند این است که وقت زیادی را در تخت به امید خوابیدن می‌گذرانند. اما این اشتباه است و بهتر است افراد وقت خود را صرف مطالعه یا حتی قدم زدن آهسته کنند. البته بهتر است مطالعه در فضایی در نور مناسب (نه زاد و نه کم) انجام شود و قدم زدن نیز با سرعت بیش از حد نباشد.

رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب حاوی پروتئین کافی، فیبر و لبنیات است، زیاده وری در مصرف چربی ها، مواد غذایی سنگین و پرکالری و خوراکی‌های ناسالم می‌تواند رژیم غذایی را به خطر بیندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج