adexo3
۱۰۹۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بودجه کشور محدود است

تاسف رییس‌جمهور برای جداشدگان دولت

مسائل فرهنگی را نمی‌توان با تخریب شخصیت پیش برد، محال است شخصی را تخریب کنیم سپس از او بخواهیم که زیباترین حرف‌ها را بپذیرد.

محمود احمدی‌نژاد با بیان این‌که امروز بیش از ۳۰ عنوان کار برجسته ملی در کشور صورت گرفته است» گفت: اگر یک کدام از این کارها در دولت‌های قبلی صورت می‌گرفت عنوان می‌کردند که دولت موفق تاریخ هستند، اما بسیاری از کارها از جمله هسته‌ای شدن، ورود به عرصه فضا، خودکفایی در بنزین، کنترل مصرف سوخت، هدفمند کردن یارانه‌ها، بیوتکنولوژی، اجرای اصل ۴۴ و مسکن مهر در این دولت صورت گرفته است که به جای تقدیر انگشت اتهام را به سوی آن نشانه رفته‌اند.

شاید اشاره رییس جمهور به کسانی بود که معتقدند دولت‌های نهم و دهم عملکرد قابل قبولی نداشته است.

وی خطاب به این منتقدان خود ادامه داد: امروز اتهاماتی را به این دولت وارد می‌کنند که بسیار جای تاسف است، ولی با این حال اگر کار برای رضای خدا باشد و این اتهامات چندین و چند برابر شود مطمئن باشید که به حساب نخواهد آمد، چرا که شما تنها برای رضای خدا کار کرده‌اید.

کاری که برای رضای خدا باشد تهمت و افتراها در آن اثری نخواهد داشت همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند:«اگر خمینی یکه و تنها بماند در برابر زیاده‌خواهان و مستکبران خواهد ایستاد»رییس جمهور در ادامه کسانی را که از دولت جدا شده و به صف منتقدین پیوسته‌اند مخاطب قرار داد و با بیان این‌که «مواضع دولت از ابتدا تاکنون هیچ تغییری نکرده است» گفت: در گذشته عده‌ای بودند که امروز از دولت جدا شدند که ای کاش این کار را نمی‌کردند زیرا مواضع دولت از دولت نهم تا به امروز ثابت بوده و تغییری نکرده است.

امروز ما برای کسانی تاسف می‌خوریم که از فرصت خدمت‌گزاری استفاده نمی‌کنند و تنها نظام و ارزش‌های الهی را قربانی خواسته‌های خود می‌کنند و افترا و اتهامات را به این دولت روا می‌دارند، البته برخی‌ها در گذشته نبودند ولی امروز درونشان را بیرون ریخته‌اند و دولت را متهم می‌کنند.گزیده سخنان وی به نقل از ایسنا به این قرار است:

مسائل فرهنگی را نمی‌توان با تخریب شخصیت پیش برد، محال است شخصی را تخریب کنیم سپس از او بخواهیم که زیباترین حرف‌ها را بپذیرد.

متاسفانه امروز اگر کسی به دنبال انجام کار خوب در کشور است برخی‌ها می‌خواهند آن را خراب جلوه دهند از این رو مسوولان باید مراقب باشند تا مبادا منافع ملت را به افراد ترجیح دهند. گام اول طرح هدفمند کردن یارانه‌ها توسط ملت به خوبی برداشته شد و فرمانداران نقش بسزایی در اجرایی شدن آن داشتند، حال امروز باید تلاش شود تا این منابعی که در اختیار مردم قرار گرفته توسط خود آنان مدیریت شود و در جهت ارتقاء سطح زندگی و درآمدهایشان هزینه گردد.

همه شیاطین امروز بسیج شده‌اند تا این روحیه امید را از ملت ایران بگیرند.· همانطور که می‌دانید بودجه کشور محدود است اما باید از آن درست استفاده کنیم زیرا می‌توانیم با صرفه جویی در برخی از موارد در راستای عمران و آبادانی کشور گام برداریم، البته دولت هیچ‌گاه نگفته است که هزینه‌ای صورت نگیرد.

می‌توان با فروش بسیاری از ساختمان‌ها و املاک دولتی که مورد استفاده نیست به عمران و آبادانی کشور کمک کرد. در محدوده فرمانداری‌ها اگر اموال دولتی وجود دارد فرمانداران می‌توانند آن‌ها را بفروشند و پول آن را در منطقه خود برای فعالیت‌های عمرانی استفاده کنند.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تاسف رییس‌جمهور برای جداشدگان دولت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج