adexo3
۱۰۹۷۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تهدید «بوکوحرام» نسبت به ربودن پسران

گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه تهدید کرد که با حمله به مدارس پسرانه، دانش‌آموزان پسر را برای ازدواج اجباری با ۲۷۳ دختر ربوده شده، خواهد دزدید.

خبرگزاری فارس: به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه تهدید کرد که با حمله به مدارس پسرانه، دانش‌آموزان پسر را برای ازدواج اجباری با ۲۷۳ دختر ربوده شده، خواهد دزدید.

بر اساس این گزارش، این تهدید به صورت مکتوب و در متن دو نامه مجزا به این مدارس پسرانه که در شهر «بنو» در مناطق شرقی نیجریه قرار دارند، ارسال شده است.

بر اساس اعلام مقامات آموزشی نیجریه، تروریست‌ها حتی برای این حمله زمان تقریبی هم مشخص کرده و قول داده بودند که در روز جمعه گذشته و یا دوشنبه هفته جاری، برای بردن همسران اجباری دختران دانش آموزی که ماه گذشته از خوابگاهی در شهر «چیبوک» ربوده بودند، به این مدارس پسرانه بیایند.

با وجود تلاش‌های گسترده دولت نیجریه و اعزام کارشناسان نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به این کشور، هنوز اثری از ۲۷۳ دختر دانش آموز ربوده شده، یافت نشده است.

دیروز در اجلاس امنیت آفریقا که در پاریس برگزار شد،‌رئیس جمهور نیجریه خواستار کمک نظامی دیگر کشورهای آفریقایی برای مبارزه با بوکوحرام شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج