۱۱۰۱۹۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امیدواری یک اصلاح‌طلب به حل مشکلات در ۱۴۰۰

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امیدوارم با برگزاری انتخابات خوب و کنترل کرونا، بخشی از مشکلات جامعه در سال۱۴۰۰ حل شود.

ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امیدوارم با برگزاری انتخابات خوب و کنترل کرونا، بخشی از مشکلات جامعه در سال۱۴۰۰ حل شود.

غلامرضا ظریفیان، با اشاره به سختی ها و مشکلات بیماری کرونا برای مردم ایران و جهان، اظهار کرد: این بیماری تاثیر زیادی بر معیشت و اقتصاد داشت و ۲۵ درصد اقتصاد جهان را کوچک کرد و در نتیجه فقر، بیکاری و مشکلات معیشتی بیشتر شد.

وی ادامه داد: متخصصان پیش بینی کرده اند که در سال پیش رو یعنی سال ۱۴۰۰ با مرگ ویروس کرونا مواجه می شویم و امیدوارم وعده الهی که پس از هر سختی، آسانی است محقق شده و مردم جهان و کشورمان به آرامش برسند. برای سال۱۴۰۰ موضوع واکسیناسیون مردم کشورمان چه با واکسن داخلی و چه وارداتی اهمیت زیادی دارد. در این زمینه ما از دنیا کمی عقب هستیم، اما امیدوارم تا شش ماه اول سال، بخش قابل توجهی از مردم واکسیناسیون شوند.

ظریفیان با اشاره به آسیب ها و فرصت های بیماری کرونا، افزود: گسترش استفاده از فضای مجازی برای برقراری ارتباطات یکی از فرصت های بیماری کرونا بود که در سال۱۴۰۰ امیدوارم کیفیت فضای مجازی نیز ارتقا یابد.

این فعال سیاسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: امیدوارم نوع برگزاری انتخابات و کسانی که انتهای می شوند، مردم را به آینده امیدوار کند. کسانی که سر کار می آیند باید به دنبال حل مسائل اصلی جامعه یعنی اقتصاد و معیشت باشند و رییس جمهوری انتخاب شود که پایبند به مردم سالاری باشد.

ظریفیان در پایان گفت: من نسبت به سال۱۴۰۰ نسبت به سال قبل امیدوارتر هستم تا با برگزاری انتخابات خوب و کنترل کرونا، بخشی از مشکلات جامعه در سال۱۴۰۰ حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج