۱۱۰۲۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«چ» یک سوم دیه جوان اعدامی را تامین کرد

بهاره رهنما از برگزار شدن اکران خیریه فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما فرهنگ و جمع شدن مبلغ یک سوم دیه برای آزادی جوان محکوم به اعدام خبر داد.

خبرگزاری مهر: بهاره رهنما از برگزار شدن اکران خیریه فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما فرهنگ و جمع شدن مبلغ یک سوم دیه برای آزادی جوان محکوم به اعدام خبر داد.

بهاره رهنما درباره مراسم گل ریزان جوان زندانی با اکران خیریه «چ» گفت: شب گذشته ۲۹ اردیبهشت این مراسم با حضور هنرمندان و چهره های شناخته شده در سینما فرهنگ برگزار شد و استقبال نسبتا خوبی از این مراسم صورت گرفت. نزدیک به مبلغ یک سوم دیه جمع آوری شد و خانواده این زندانی محکوم به اعدام هم در این مراسم حضور داشتند.

رهنما ادامه داد: در این مراسم بهنوش یختیاری، علی سرتیپی، شیرین بینا و من حضور داشتیم. تعداد زیادی از هنرمندان هم قرار شد کمک های خود را برای ما بفرستند تا در اختیار خانواده این زندانی قرار دهیم.

او ادامه داد: قرار است که بهنوش بختیاری به زودی مراسم گلریزان دیگری برای همین زندانی برگزار کند و از هنرمندان مختلفی برای حضور در این مراسم دعوت کند.

این بازیگر سینما یاد آور شد: با شرکت های تجاری و برندهای مختلفی درباره این زندانی صحبت کردیم و قرار است آنها هم در تامین کل بودجه ما را یاری کنند و همگی دست به دست هم دهیم تا این پسر جوان از اعدام رهایی پیدا کند.

شب گذشته ۲۹ اردیبهشت مراسم اکران خیریه فیلم «چ» با حضور تعدادی از مردم و هنرمندان برای تامین دیه جوان محکوم به اعدام در سینما فرهنگ برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج