۱۱۰۳۲۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خروج مسافران از استان گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از ترافیک نیمه سنگین در محور‌های خروجی گیلان خبر داد و گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان پرتردد و متراکم است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه گیلان از ترافیک نیمه سنگین در محور‌های خروجی گیلان خبر داد و گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان پرتردد و متراکم است.

سرهنگ جاور صفاری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی محورهای مواصلاتی استان گیلان و جاده‌های برون شهری پرتردد و متراکم است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ابراز داشت: همچنین در محور رشت به انزلی، رشت به لنگرود و حسن‌رود به زیباکنار به‌ویژه محدوده پل زیباکنار ترافیک نیمه سنگین اما روانی مشاهده می‌شود.

وی گفت: به‌دلیل پایان تعطیلات نیمه نخست نوروز از عصر روز گذشته تا امروز شاهد خروج مسافران از استان بودیم و اکنون ترافیک در محور رشت به قزوین به‌ویژه در محدوده پل سراوان به سمت امامزاده هاشم کمی متراکم و پرتردد است.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: در محور شهر رودبار به‌دلیل توقف‌های دوبله و مورب تردد با کندی در حال انجام بوده و همکاران ما دراین محور حضور داشته و بر روند تردد نظارت دارند.

وی ابراز داشت: تقریباً ۵۴ درصد از علت بروز حوادث رانندگی در ایام نوروز در جاده‌های برون شهری گیلان مربوط به سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم توجه به جلو در حین رانندگی بوده است.

صفاری با بیان اینکه تقاضای ما از رانندگان این است که با صبر و حوصله بیشتری در این محورها رانندگی کنند افزود: رانندگان باید از استفاده از تلفن همراه حین رانندگی پرهیز کرده و به بستن کمربند ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای از رفتارهای پر خطر خودداری کنند گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی ۱۷۰ نفر از هم‌وطنان در اثر بروز حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی گیلان مصدوم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج