adexo3
۱۱۱۰۸۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

مخالفان اندک دولت صدایشان بلند است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت :مخالفان دولت تعدادشان بسیار اندک است اما صدایشان بلند است و از امکاناتی که در اختیار دارند در مسیر بقای خویش استفاده می‌کنند.

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت :مخالفان دولت تعدادشان بسیار اندک است اما صدایشان بلند است و از امکاناتی که در اختیار دارند در مسیر بقای خویش استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی یونسی در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به اینکه مسیری که در سال‌های گذشته پیش گرفته شده بود منافع کشور را به خطر انداخته بود اظهار کرد: مخالفان دولت تعدادشان بسیار اندک است اما صدایشان بلند است و از امکاناتی که در اختیار دارند در مسیر بقای خویش استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دولت قبلی منافع کشور در دست افراد تندرو بود تصریح کرد: آن‌ها به دلیل اینکه در اقلیت بودند نتوانستند در انتخابات پیروز شوند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: کشور با کمک و حمایت مردم و مراجع تقلید می‌تواند در مسیر اصلی خود قرار بگیرد و در این مسیر امیدواریم دولت بتواند موفق عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس قندهاری

      انشاءا... در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به ایشان وکسانیکه مثل ایشان فکرمیکنند نشان خواهیم داد که (مخالفان ) نخیر! (منتقدین) دولت فعلی درچه کفه ای میباشند ، ضمناً دلسوزانه به این جناب یونسی عرض میکنم کسوت لباس روحانیت کجا ؟ وحمایت از آرم شیروخورشید کجا !!!

    • هادی

      آقای قندهاری عزیز. شما چه انتقادی به دولتی که تازه یکساله سرکار اومده و باید خرابیهای هشت سال را ترمیم کنه دارید؟؟؟ ویک سئوال ساده اینکه این انتقادات که عمدتا احتمالا اقتصادی است در هشت سال گذشته کجا بود ؟ همانطور که فرمودید انشااله در این دوره و دوره دوازدهم به امید خداو حمایت ملت بزرگوار ، این اقلیت بلندگو خواهند دید که مملکت داری یعنی چه . امیدواریم این دولت همچنان بحول و قوه الهی همچنان تا پایان راه با توکل بر خدا و تکیه بر حمایت ایرانیان غیور بر حق و حقیقت استوار بماند . انشااله .

    • هادی

      جناب قندهاری ، شما تفسیری که حاج آقا یونسی از شیر و خورشید داشتند را خواندید ؟ بنظر شما چنانچه رژیم ملعون گذشته کار خوبی هم داشت آیا باید آنرا رد کرد ؟ تعصب بیش از حد و بیجا و غیر منطقی اصلا خوب نیست برادر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج