اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۱۵۴۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

واکنش‌ به سوء استفاده جدید از سهمیه پاکبانان

واکنش‌ها به واکسن‌خواری سهمیه پاکبانان در سمنان همچنان با قدرت در فضای مجازی و رسانه‌ها ادامه دارد و دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرده است که موضوع را بررسی می‌کنیم!

خبرگزاری فارس: پیگیری‌ها از ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان، تصریح دارد که هیچ سهمیه‌ای غیر از پاکبانان برای سازمان مدیریت پسماند یا شهرداری سمنان تا امروز اختصاص نیافته است.

برخی‌ها از تیم رسانه‌ای یک جریان خاص، در پی تزریق واکسن به مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان و یک نیروی اداری دیگر، در حال القای این مطلب هستند که این افراد در فهرست سهمیه واکسن طبق بخشنامه‌ها قرار داشته‌اند؛ امری که مسؤولان ذی‌ربط آن را رد می‌کنند.

زهرا مهدیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم گفت: موضوع استفاده مدیر سازمان پسماند شهرداری سمنان و رئیس دفتر وی از واکسن کرونای سهمیه پاکبانان بررسی می‌شود.

او گفت: واکسن اختصاص‌یافته فقط مختص پاکبانان بوده و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این سهمیه را بر اساس لیست ارائه‌شده از طرف شهرداری سمنان توزیع کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تاکنون گزارشی در خصوص استفاده این دو نفر از واکسن سهمیه پاکبانان به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارائه نشده ولی با این حال، این موضوع در حال بررسی است و کارشناسان در حال تطبیق لیست ارسالی شهرداری و افراد دریافت‌کننده واکسن کرونا هستند.

مهدیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در صورت تأیید صحت این موضوع، مسأله را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج