جاباما
۱۱۱۱۷۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ارز واردات جوجه ۴۲۰۰تومانی شد

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تسریع در تخصیص و تامین ارز مورد نیاز واردات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار، ارز واردات این کالا از گروه دو کالایی به گروه یک کالایی تغییر کند.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تسریع در تخصیص و تامین ارز مورد نیاز واردات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار، ارز واردات این کالا از گروه دو کالایی به گروه یک کالایی تغییر کند.

با توجه به کاهش تولید جوجه یک روزه و گرانی های اخیر این محصول برای مرغداران ارز واردات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار از گروه دو کالایی به گروه یک تغییر کرد.

بر اساس تصمیمات یکصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار در مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۰ و پیرو تصمیمات بند ۴ یکصد و سی و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار (ابلاغی طی نامه شماره ۶۰٫۲۳۳۸۹ مورخ ۱۴۰۰٫۱٫۱۴) در خصوص ثبت سفارش و تأمین ارز واردات تخم مرغ نطفه دار و جوجه یک‌روزه گزارش نحوه تخصیص و تأمین ارز آن از سوی بانک مرکزی و وزارت جهار کشاورزی در جلسه مطرح و مقرر گردید به منظور تسریع در تخصیص و تأمین ارز مورد نیاز کالای مذکور و تغییر گروه کالایی از دو به یک مکاتبه لازم از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات صورت پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج