۱۱۳۴۰۹۹
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

هشتمین واکسن ایرانی «رونما» خواست!

به‌مناسبت فرارسیدن پیک پنجم کرونا در میان بهت همگان هشتمین واکسن ایرانی رونما خواست!

فرزین پورمحبی در طنز روز ایسنا نوشت: «کاشفین واکسن» بدون دریافت پیامک برای رونمایی مراجعه نکنند!
به‌مناسبت فرارسیدن پیک پنجم کرونا در میان بهت همگان هشتمین واکسن ایرانی رونما خواست! «انجمن کشف و خنثی‌سازی واکسن ایرانی کرونا» با هماهنگی «کمیته برگزاری مراسم رونمایی از واکسن‌های ایرانی کرونا» بر همین اساس اطلاعیه مشترکی را به شرح زیر صادر کردند:

امت همیشه صبور بی‌برق و آب و در آستانه ابتلا به کرونا، احتراما به اطلاع می‌رساند: در مراسم رونمایی از هشتمین واکسن تولید متخصصین داخلی ناگهان واکسن فوق با لهجه شیرین فارسی رونما خواست! گفتنی است این اولین بار در جهان است که واکسنی در مراسم رونمایی‌اش از حاضرین رونما می‌خواهد!

در همین راستا یکی از مسئولین در حالی که سعی می‌کرد خوشحالی‌اش را پنهان نکند و به واکسنی که رونما و شاباش خواسته با کمال میل یک تراول چک اهدا کند، گفت:

من از شدت ذوق دیشب خوابم نبرد چون بالاخره سعی خالصانه و کوشش مخلصانه ‌ما نتیجه داد و به کوری تخم چشم دشمنان حماسه تولید اولین واکسن سخنگوی جهان با قدرت مطالبه‌گری بسیار زیاد رقم خورد!

او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: واکسن سخنگو را کجای دل‌مان بگذاریم؟ گفت: چرا وقتی لیلا حاتمی با یخچال سخنگو حرف زد آن را بالای سرتان گذاشتید اما حالا جایی برای این واکسن سخنگوی بی‌نوا پیدا نمی‌کنید!؟

همچنین مسئول دلسوز فوق در جواب خبرنگاری که سوال کرد: قدرت بالای مطالبه‌گری یک واکسن در مقایسه با قدرت بالای ایجاد مصونیت آن دقیقا به چه درد می‌خورد گفت: شما خبرنگارها همیشه آماده خیط کردن هستید چه با مرگ‌تان در سانحه تصادف اتوبوس که افتتاح یک پروژه را خراب می‌کنید و چه این‌طوری که ذوق آدم را حسابی کور می‌کنید!

لازم به ذکر است با توجه به اعطای کاپ اخلاق به هفت واکسن ایرانی قبلی تمامی کارشناسان جهان متفق‌القولند این واکسن سخنگو مستحق دریافت سوپر کاپ اخلاق است. همچنین کمیته برگزاری رونمایی از واکسن‌های ایرانی در پایان اعلام کرد: لطفا کاشفین محترم واکسن ایرانی بدون دریافت پیامک به این کمیته مراجعه نکنند و صف‌های رونمایی‌ها را بی‌خود و بی‌جهت شلوغ نکنند!

اما در عین حال منبعی که برای فاش شدن نامش رونما می‌خواست گفت: به حرف درآمدن واکسن‌های ایرانی ناشی از افسردگی قبل از تزریق نشدن آن‌هاست! او تاکید کرد واکسنی که به حرف نمی‌آید بهتر از واکسن سخنگوست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتون رو مسخره کردید بی عرضه ها

    • بینام

      مسخره ها حال بهم زنید بسکی رونمایی کردید حال مردم بهم کرده دنیا بهمون می خنده

    • ■●■●

      اعصاب کشی نکنید

      پاسخ ها

      • حمیده

        خجالت هم خوب چیزیه بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج