adexo3
۱۱۳۵۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش رقیب بشار اسد به نتایج انتخابات

دکتر "حسان النوری" کاندیدای ریاست جمهوری سوریه به بشار الاسد بخاطر کسب اعتماد مردم سوریه و پیروزی در انتخابات تبریک گفت و این انتخابات را سالم و شفاف و یک پیروزی ملی برای تمام سوریها دانست.

العالم: "حسان النوری" در کنفرانسی مطبوعاتی در هتل شرایتون دمشق گفت: انتخابات برای تمام دنیا واضح ، سالم وشفاف بود و من شخصا همراه با نمایندگانم بر شمارش آرا نظارت داشتیم و هر کسی که دعوت به تحریم انتخابات کرد و در سلامت آن تشکیک نمود نمی تواند ملت بزرگی مانند ملت سوریه را خوار کند، ملتی که بیش از ۱۱ ملیون از فرزندانش در انتخابات شرکت کردند.

النوری خاطرنشان کرد: اظهارات رئیس جمهور فرانسه و دعوت به تحریم انتخابات سوریه توهین به فرانسه است نه سوریه؛ و به (فرانسوا) اولاند می گوییم که بخاطر اهانت به حقوق بشر و دمکراسی حقیقی، پشیمان خواهد شد.

النوری تاکید کرد، هیچ کس نمی تواند در شفافیت و سلامت این انتخابات تشکیک نماید و مردم سوریه بعد از برگزاری انتخابات و دمکراسی حقیقی، این تردیدها را که برخی در پی ایجاد آن هستند ، پشت سر گذاشته اند.

النوری افزود: مردم بزرگ سوریه توانستند سخت ترین توطئه که تاریخشان را هدف قرار داده بود ناکام نمایند و ارتش قهرمان سوریه امکان برگزاری جشن دمکراسی و فرصت انتخاب رئیس جمهور را برقرار کرد ، رئیس جمهوری که توانست ارتش و مردم را برای شکست تروریسم و توطئه رهبری کند.

رقیب بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: قول می دهم که یک انسان وفادار به میهن باشم و در آبادانی سوریه شرکت نمایم و به عنوان یک سرباز پشت سر ارتش و در خدمت میهن باشم .

وی تأکید کرد: علی رغم شکستش در این انتخابات اما از توجه و عنایت مردم برخوردار است و توانسته در نقشه سیاسی سوریه برای خود جایگاهی بدست آورد.

النوری به نقش مهم رسانه ها در جریان انتخابات برای خنثی کردن توطئه دشمنان سوریه اشاره کرد و گفت اگر سوریه که قلب تپنده امت عربی است سقوط کند تمام امت عربی سقوط می نماید.

وی از همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و رای دادند تشکر کرد و نتیجه انتخابات برای هر سه کاندیدا را مایه افتخار همه سوری ها دانست و گفت کل سوریه در این انتخابات پیروز شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج