جاباما
۱۱۳۷۳۵۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مشکل «زخم کاری» امروز بررسی شد

مشکل مجموعه نمایش خانگی «زخم کاری» امروز (۲۶ تیرماه) در جلسه‌ای با حضور نمایندگان ساترا، عوامل مجموعه و نمایندگانی از پلتفرم پخش کننده بررسی شد؛ نتایج این جلسه هنوز از طرف هیچکدام از طرفین اعلام رسمی نشده است.

خبرگزاری ایسنا: مشکل مجموعه نمایش خانگی «زخم کاری» امروز(۲۶ تیرماه) در جلسه ای با حضور نمایندگان ساترا، عوامل مجموعه و نمایندگانی از پلتفرم پخش کننده بررسی شد؛ نتایج این جلسه هنوز از طرف هیچکدام از طرفین اعلام رسمی نشده است.

مشکل «زخم کاری» امروز بررسی شد

شب گذشته (۲۵ تیرماه) در اتاقی در کلاب‌هاوس که با حضور نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات فضای مجازی (ساترا) و پلتفرم پخش‌کننده زخم کاری (فیلیمو) تشکیل شد، وحید فرهمند، قائم‌مقام ساترا از جلسه‌ای خبر داد که شنبه، ۲۶ تیرماه برای بررسی مشکل مجموعه نمایش خانگی «زخم کاری» در این نهاد برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این جلسه عوامل سریال «زخم کاری»، نمایندگان پلتفرم پخش‌کننده و نمایندگان ساترا به همراه اعضای جدید شورای محتوایی این سازمان حضور خواهند داشت. در صورتی که مشکل این سریال در جلسه امروز که ساعت ۱۴ برگزار شد، حل شود، با توجه به تجربه‌های قبلی، می‌توان انتظار داشت قسمت هفتم سریال محمدحسین مهدویان به سرعت به انتشار برسد.

پخش نشدن قسمت جدید سریال «زخم کاری» در روز جمعه ـ ۲۵ تیر ماه ـ با حاشیه و مناقشه‌هایی در فضای مجازی همراه بوده است.

سازندگان سریال و پلتفرم پخش‌کننده از سانسورهایی که بر جریان تولید آسیب می زند خبر دادند و «احترام به مخاطب» را دلیل تصمیمشان برای عرضه نشدن قسمت هفتم اعلام کردند. سازمان زیرمجموعه صداوسیما هم با نسبت دادن این «جنجال ها» به «تکنیکی برای بازاریابی»، از پیگیری حقوق مخاطبی سخن گفتند که سرنوشت سریالی که شش قسمت از آن را خریداری کرده و وقت گذاشته تا تماشا کند، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

«زخم کاری» نخستین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان برای شبکه نمایش خانگی است؛ کارگردانی که ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و لاتاری را در کارنامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج