۱۱۴۳۸۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان احتمالی انتقال پیکر ارشا اقدسی به ایران

بدلکار سریال «هشدار برای کبری ۱۱» گفت: به نظر می‌رسد با پروازهایی که از بیروت به سمت تهران انجام می‌شود ارشا اقدسی را پنجشنبه به تهران منتقل کنند، اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست.

میزان: بدلکار سریال «هشدار برای کبری ۱۱» گفت: به نظر می‌رسد با پروازهایی که از بیروت به سمت تهران انجام می‌شود ارشا اقدسی را پنجشنبه به تهران منتقل کنند، اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست.

علیرضا قره خانی پیرامون ارشا اقدسی گفت: در صحبت‌هایی که این روزها با امیر میراخورلی از دوستان ارشا که اکنون در بیروت پیگیر وضعیت انتقال ارشا به تهران است می‌دانم که آخرین خبر فعلا این است که پیکر ارشا اقدسی همچنان در بیروت است و همراهان وی منتظرند تا در اولین فرصت و پرواز پیکر این بدلکار محبوب سینمای ایران را به تهران منتقل کنند تا بتوانند مراسم تشییع وی را برگزار کنند اما به نظر می‌رسد با پروازهایی که از بیروت به سمت تهران انجام می‌شود ارشا اقدسی را پنجشنبه به تهران منتقل کنند، اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست.

زمان احتمالی انتقال پیکر ارشا اقدسی به ایران

بدلکار سریال «هشدار برای کبری ۱۱» پیرامون احساس تاسف خود از مرگ ناگهانی ارشا اقدسی بیان کرد: این روزها بیشتر از هر زمانی به یاد ارشا اقدسی هستم و فکر میکنم چقدر بد و آسان این بدلکار عزیز را از دست دادیم، میدانم که ارشا سالها بود دغدغه حضور در جشنواره فیلم فجر و پیگیر عنوانی برای سیمرغ بلورین بهترین بدلکاری در سینمای ایران را داشت اما هرگز این اتفاق برای او محقق نشد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: روز گذشته در حال رانندگی بودم که به ذهنم رسید برای محقق کردن معنوی خواسته ارشا اقدسی جمله ای را بنویسم و در معرض دید مردم و بدلکاران سینمای ایران قرار دهم تا حرف دل ارشا را بیان کرده باشم، من در متنی برای این بدلکار عزیز سینما نوشتم: «ارشا اقدسی بدلکار به نام سینمای ایران، جایزه بهترین بدلکاری را برای فیلم سینمایی به سوی بهشت در جشنواره ستارگان خدا دریافت کرد» و باور من در واقعیت هم این است که ارشا اقدسی با تلاش بی دریغ و چندین ساله خود در عرصه بدلکاری این جایزه را یک بار که نه بلکه بارها از آن خود کرده بود و برنده جایزه بهترین بدلکار سینمای ایران بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج