اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات چه گفت؟

همان حضور و اعتماد مردم در طول انقلاب و پس از آن، به کمک سازندگی کشور هم آمد و دیدیم که با وجود منابع محدود ارزی و ریالی، چگونه با کمک نخبگان و مدیران و مردم پایه‌ها و زیربناهای کشور به سرعت ساخته و آماده شد و نیز ارتباطات بین‌المللی‌مان هم ترمیم شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قانون اساسی موجود دارای ظرفیت‌های خوبی برای احقاق حقوق مردم و نظام است.

آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی و شهرستانی حزب مردم‌سالاری با اشاره به انقلاب‌های اخیر در کشورهای منطقه، کار بزرگ و سخت آینده این کشورها را ساختار‌سازی صحیح و مناسب توصیف و تصریح کرد:

در انقلاب اسلامی ایران، همه مشقات مبارزه، تأسیس و تثبیت نظام جمهوری اسلامی، اداره جنگ و سازندگی با حضور پرشور و معتمدانه مردم به صورت معجزه‌آسایی برطرف شد، به‌گونه‌ای که ظرف دو سال ابتدای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی تأسیس و انتخابات و رفراندم انجام و شرّ دشمنان نیز به خودشان باز گردانده شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات مهم و زیربنایی انجام شده پس از جنگ و در دوران سازندگی گفت: همان حضور و اعتماد مردم در طول انقلاب و پس از آن، به کمک سازندگی کشور هم آمد و دیدیم که با وجود منابع محدود ارزی و ریالی، چگونه با کمک نخبگان و مدیران و مردم پایه‌ها و زیربناهای کشور به سرعت ساخته و آماده شد و نیز ارتباطات بین‌المللی‌مان هم ترمیم شد.

اهم سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در ادامه بخوانید:

* توسعه‌طلبی در طول سالیان پس از انقلاب هیچ گاه مدنظر حضرت امام و مسئولان نبوده است.

* آنچه باعث گسترش ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی در جهان می‌شود، این است که براساس امکانات فراوان داخلی، مکتب اهل بیت(ع) و سرمایه انسانی مستعدی که داریم بتوانیم آن‌گونه کشور را بسازیم که سایر ملت‌ها خود به دنبال ما و راهکارهای ما باشند.

* اعتماد مردم را سرمایه همیشگی انقلاب و نظام اسلامی است.

* برای مردم در حال حاضر بسیار مهم است که فکر کنند با انجام انتخابات شرایط و امکانات کشور به نمایندگان واقعی‌شان واگذار و مسائل به تدریج حل خواهد شد.

* اقدام عجولانه و دشمنانه سردمداران آمریکا و متحدان آنان، همراه با ارائه زودهنگام گزارش توسط دبیرکل آژانس انرژی اتمی و نیز نماینده حقوق بشر در امور ایران حاکی از ورود دشمنان به مرحله خطرناکی است که باید با تدبیر و هوشیاری و ایجاد وحدت ملی، شرایط پیش رو را مدیریت کنیم.

* در این شرایط مهمترین ابزار و وسیله حفاظت ما در برابر توطئه‌های دشمنان وحدت ملی است و حضور پرشور مردم به مانند ابتدای انقلاب می‌تواند حلال مشکلات باشد.

* راه درست این است که به صورت شفاف مردم را در جریان امور قرار دهیم و با بیان نقاط مثبت و منفی و آگاهی‌بخشی به مردم آنان را در انتخاب راه و مسیر درست کمک کنیم.

* رسیدن به وحدت ملی کاری سخت نیست. جناح‌ها و گروه‌ها باید از انحصارطلبی دست بردارند و اجازه بدهند که مسئولان و نمایندگان مدنظر مردم از هر طیفی در انتخابات شرکت داشته باشند.

* امید به اصلاح و بهبود امور را در هیچ شرایطی نباید از دست داد. امروز با آگاهی فزاینده ملت‌ها و گسترش وسایل ارتباطی و آگاهی بخشی می‌توان امیدوار بود که شرایط موردنظر مردم با تدبیر دلسوزان به تدریج تحقق یابد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات چه گفت؟



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج