۱۱۷۳۳۹۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انتقاد شدید نماینده اهواز از وزیر کشور

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت که میزان سرقت در استان خوزستان افزایش یافته پس کار دستگاه‌های وزارت کشور در این خصوص چیست؟

فارس نوشت: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت که میزان سرقت در استان خوزستان افزایش یافته پس کار دستگاه‌های وزارت کشور در این خصوص چیست؟

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس طی تذکر شفاهی به وزیر کشور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزیر کشور بعد از جلسات سیاسی خود به مشکلات مردم و اجرای قوانین بر زمین مانده نیز توجه کنند!

وی افزود: میزان سرقت در استان خوزستان افزایش یافته پس کار دستگاه‌های وزارت کشور در این خصوص چیست؟ علیرغم اینکه مجمع نمایندگان با وزیر جلسه داشته و معاون وزیر نیز به این استان سفر کرده است. همچنین هنوز منتظر اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری دیگری نیز خطاب به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور گفت: متاسفانه به اجرای قوانین خاص مثل حمایت از معلولان در حوزه استخدام و همسان سازی توجه نمی شود همچنین باید به مشکلات جدی حوزه جانبازان و ایثارگران و تبدیل وضعیت آن ها که ۹ ماه از تصویب این قانون نیز گذشته رسیدگی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس در ادامه با اشاره به تشکیل صندوق خسارت های ساختمانی بعد از ۱۴ سال توسط مجلس، که قرار بود دولت قدر السهم خود را به میزان ۵۰ میلیون تومان برای هر خانه در آن اختصاص دهد، اظهار داشت: همچنین لازم است وزارت کشور به موضوع طرح ساماندهی نیروهای شهرداری نیز توجه کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی باید به وضعیت معیشت پرسنل خود رسیدگی کرده و با توجه به جایگاهی که این دانشگاه در سطح کشور دارد، باید به حقوق و دستمزد پایین کارمندان آن رسیدگی شود.

وی در پایان هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و از رئیس جمهور برای لغو منع ترددهای شبانه تشکر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج