۱۱۷۶۶۲۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

انتصاب فوق عجیب در دولت رئیسی

صدور حکم انتصاب رئیس فدراسیون تنیس از سوی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه ، درپی فشار افکار عمومی ،به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت و در سکوت رسانه ای و بدون توضیح به افکارعمومی تغییر کرد.

خبرآنلاین: صدور حکم انتصاب رئیس فدراسیون تنیس از سوی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه ، درپی فشار افکار عمومی ،به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت و در سکوت رسانه ای و بدون توضیح به افکارعمومی تغییر کرد.

در شرایطی که کشور دچار چالش های اقتصادی عدیده ای است و مهار فشارهای معیشتی روز افزون ، نیازمند بکارگیری نیروهای توانمند است ، این انتصاب عجیب با واکنش منفی افکارعمومی مواجه شده و انبوهی از کاربران در شبکه های اجتماعی ، اعتراض و خشم خود را در قالب هایی از اعتراض تا تمسخر ، بازتاب دادند.

خبر و حتی تصویر حکم انتصاب عزیزی با امضای احسان خاندوزی ، روز ۱۶ آذر از سوی خبرگزاری تسنیم، بدون هیچ نکته انتقادی منتشر شد اما فشار افکارعمومی باعث شد ، وزیر اقتصاد از انتصاب عجیب خود عقب نشینی کند . براین اساس، در خبر دیکری با تیتر «هادی قوامی در معاونت حقوقی وزارت اقتصاد ابقا شد»، نوشت :« روز گذشته در خبرها اعلام شده بود که با حکم وزیر اقتصاد، داود عزیزی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد منصوب شد که حاشیه هایی هم درباره سوابق این فرد به همراه داشت. اما خبرهای جدید دریافتی از وزارت اقتصاد حاکی است، هادی قوامی در سمت قبلی خود یعنی معاونت پارلمانی وزیر اقتصاد ابقا شده است».

این خبرگزاری اصولگرا درباره انتشار خبر قبلی خود با تیتر «حکم جدید برای رئیس فدراسیون تنیس؛ عزیزی معاون وزیر اقتصاد شد+ تصویر حکم»، توضیحی نداد و البته مقامات وزارت اقتصاد نیز در ادامه رویه دیگر مفامات دولت رئیسی ، از پاسخگویی به افکار عمومی درباره دلایل این انصب و علت های عقب نشینی از آن، امتناع و موضوع جنجال برانگیز را با سکوت بدرقه کردند.

انتصاب فوق عجیب در دولت رئیسی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریاکاران

    • رهگذر آخرت

      نون قزضی به هم میدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج