۱۱۷۷۴۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پایان وحشت آفرینی پستچی مسلح در تهران

سارق مسلحی که در پوشش مامور پست و به بهانه تحویل بسته‌های پستی، به در منازل شهروندان مراجعه و با تهدید از آنان اخاذی می‌کرد، در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی به دام افتاد.

خبرگزاری رکنا: سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود فردی را در حال فرار دیدند که شهروندان در تعقیب او بودند.

این مقام پلیسی افزود: ماموران کلانتری بلافاصله برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند و پس ازمسافت کوتاهی تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از او یک قبضه اسلحه جنگی با ۹ فشنگ کشف کردند .

حمله مسلحانه به خانه ها / مرد تهرانی مامور پست نبود

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی سریعا به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه و در جریان بررسی های پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا با عنوان پست چی و با دردست داشتن پاکت نامه به در منازلی که ظاهرمجلل و خوش تیپ داشته مراجعه و با بصدا درآوردن زنگ واحدها به ساکنین خود را پست چی معرفی و پس از باز کردن در توسط ساکنین وارد ساختمان شده است.

موقوفه ای ادامه داد: این مرد تبهکار با مراجعه به در ورودی واحدهای مسکونی با استفاده اسلحه جنگی قصد زورگیری از ساکنان را داشته که با تعداد بالای ساکنین ساختمان روبرو و متواری می شود .

وی افزود: متهم دستگیر شده به کلانتری انتقال یافت و در بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و قصد سرقت داشته است.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه شهروندان از باز کردن درب منازل برای افراد ناشناس با عناوین مختلف اعم ازمامور اداره پست ، اداره گاز و اب و... خوداری کنند در پایان خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیقات بیشتر در خصوص سایر سرقت های احتمالی دیگر توسط این مرد مجرم در نقاط دیگر شهر و استان تهران در دست بررسی است و پرونده سارق مسلح جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج