اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۷۵۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اظهارنظر روسیه درباره موضوع حساسِ مذاکرات

خبرگزاری روسی تاس نوشت: میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، فاش کرد که یکی از موضوعات حساس مورد بحث در وین، موضوع سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم در سایت های هسته ای ایران است. وی گفت: ما با این سانتریفیوژها چه باید بکنیم؟ گزینه انتقال آنها به خارج و یا از بین بردن آنها وجود دارد. گزینه دیگر، مهر و موم این سانتریفیوژها و انبار کردن آنها در ایران تحت ضمانت آژانس بین المللی انرژی اتمی است. می‌توان در مورد اینکه کدام یک از این گزینه ها انتخاب شود، توافق کرد.

انتخاب: خبرگزاری روسی تاس نوشت: میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، روز دوشنبه در مصاحبه‌ای گفت، مذاکرات برای احیای برجام هر چند نه خیلی سریع ولی در حال پیشرفت است.

او گفت: "این روند در حال پیشرفت است. نه خیلی سریع، اما همچنان رو به جلو است."

این دیپلمات فاش کرد که یکی از موضوعات حساس مورد بحث در وین، موضوع سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم در سایت های هسته ای ایران است.

اظهارنظر روسیه درباره موضوع حساسِ مذاکرات

اولیانوف گفت: ما با این سانتریفیوژها چه باید بکنیم؟ گزینه انتقال آنها به خارج و یا از بین بردن آنها وجود دارد. گزینه دیگر، مهر و موم این سانتریفیوژها و انبار کردن آنها در ایران تحت ضمانت آژانس بین المللی انرژی اتمی است. می‌توان در مورد اینکه کدام یک از این گزینه ها انتخاب شود، توافق کرد. این تنها یکی از ده‌ها موضوعی است که باید حل کنیم.»

دور هفتم مذاکرات در 29 نوامبر آغاز شد و در 3 دسامبر هیئت های اروپایی برای رایزنی های بیشتر به کشورهای خود بازگشتند و مذاکرات به طور موقت متوقف شد. در 9 نوامبر، مرحله دیگری اتفاق افتاد و ایران پیش نویس توافقنامه ای را در مورد احیای برجام، متشکل از دو پیش نویس، در رابطه با لغو تحریم های آمریکا و اقدامات مربوط به برنامه هسته ای ایران ارائه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج