۱۱۷۸۱۳۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

عضو شورای شهر اهواز: مردم در لجن زندگی می‌کنند

در بیش از ۳۳۰ نقطه اهواز حفاری شده است. خودروهای مردم بر اثر تردد در این نقاط خرد و نابود شده‌اند.

ایسنا: عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مشکلات فاضلاب شهر، گفت: مردم اهواز باید بدانند چه کسانی پشت مافیای فاضلاب اهواز هستند که پس از ۴۲ سال هنوز شبکه فاضلاب اهواز به نتیجه نرسیده است.

سید ناصر مهداوی در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۲۴ آذرماه) با دستور کار ارائه گزارش عملکرد و اعلام برنامه‌های راهبردی خروج شهر اهواز از چالش‌های مربوط به مشکلات فاضلاب و ارائه گزارش عملکرد پیشرفت پروژه دفع آب‌های سطحی برگزار شد، با اشاره به وجود چاه‌های فاضلاب بدون درپوش و مرگ یک کودک در پی سقوط در فاضلاب خطاب به مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان اظهار کرد: چرا باید کودک خانواده‌ای که پس از سال‌ها صاحب فرزندی شده‌اند، در گودال فاضلاب بدون درب منهول سقوط کند؟

عضو شورای شهر اهواز: مردم در لجن زندگی می‌کنند

وی به چاله‌های ایجاد شده در پی ریزش خطوط فاضلاب اشاره کرد و گفت: در اهواز بیش از ۱۰۰ نقطه ریزش فاضلاب وجود دارد؛ مناطق عین ۲، ملاشیه و مندلی محل تلاقی آب و فاضلاب است و مردم مجبور هستند از این آب فاضلاب بخورند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: در بیش از ۳۳۰ نقطه اهواز حفاری شده است و خودروهای مردم بر اثر تردد در این نقاط خرد و نابود شده‌اند.

مهداوی بیان کرد: مردم اهواز باید بدانند چه کسانی پشت مافیای فاضلاب اهواز هستند که پس از ۴۲ سال هنوز شبکه فاضلاب اهواز به نتیجه نرسیده است.

وی تصریح کرد: شما که می‌گویید بالازدگی فاضلاب وجود ندارد، بروید ببینید بالازدگی فاضلاب داریم یا نه؟ مردم در لجن زندگی می‌کنند و شما از این اعتبارات صحبت می‌کنید؟

عضو شورای شهر اهواز گفت: گفته می‌شود ۹۸ درصد تصفیه‌خانه شرق اهواز اجرا شده است؛ آیا ۲ درصد علی برکت اللهی نبوده تا تکمیل شود؟

وی خطاب به رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: مردم می‌بینند شما جلوی صحبت کردن من را می‌گیرید؟ به چه اجازه قانونی جلوی صحبت کردن عضو شورا که نماینده مردم است را می‌گیرید؟ من وظیفه دارم خواسته‌های مردم را مطالبه کنم اما شما دارید جلوی من را می‌گیرید.

در ادامه محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خطاب به مهداوی عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: فاضلاب اهواز مشکل دارد زیرا اگر مشکل نداشت حضرت آقا نیز در این زمینه ورود نمی‌کرد. یک مرکز استان در سطح کشور وجود ندارد که مشکل فاضلاب داشته باشد.

وی افزود: مشکلات فاضلاب اهواز منتظر یک نفر نبوده است که دکمه را بزند. برای رفع این مشکلات باید یک نفر همه چیز را هزینه کند که من و همکارانم همه تلاش‌مان را به کار گرفته‌ایم تا مشکل فاضلاب اهواز حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: زمانی که لوله در بازار پیدا نمی‌شود چه کاری باید انجام دهیم؟ تازه کار را آغاز کرده‌ایم بنابراین قرار نیست در دو ماه، مشکل فاضلاب اهواز حل شود؛ اگر قرار است با این زمان، مشکل فاضلاب حل شود که خیلی‌ها این مشکل را حل می‌کردند. حل مشکل فاضلاب اهواز به زمان نیاز دارد که در این زمینه در حال تلاش هستیم تا مشکل فاضلاب اهواز یک بار برای همیشه حل شود.

وی با اشاره به دیده شدن مناطق کم برخوردار مانند ملاشیه و عین ۲ در طرح شبکه فاضلاب اهواز، بیان کرد: محدودیتی برای اجرای طرح از نظر اعتبار یا تعداد پیمانکار نداریم.

کرمی نژاد گفت: از شما نمی‌خواهیم از ما تعریف کنید اما انتظار می‌رود به جای این گونه بازخواست کردن، خستگی را از تن‌مان خارج کنید نه اینکه خستگی را بر تن‌مان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج